Ontdek de reviews van klanten van Liesbets Reiscenter in Herenthout.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Steeds vriendelijk en bereid tot helpen

Over de ontvangst
Altijd vriendelijke ontvangst, niets is teveel gevraagd.

Over het interieur
Mooi nieuw kantoor, smaakvol ingericht.

Over product/dienst
De geleverde diensten zijn altijd tip top in orde.

Over de service
Staat altijd klaar om te helpen en zaken op te zoeken.

Over de verkoper
Aangename, betrouwbare dame met kennis van zaken.

Review door Greet op 2017-03-08
Scoremotivatie
Steeds hulpvaardig en vriendelijk, heeft kennis van zaken.

Over de ontvangst
Vriendelijke ontvangst steeds tot u dienst

Over het interieur
Mooi nieuw kantoor

Over product/dienst
Op en top verzorgde dienst

Over de service
steeds bereid tot helpen

Over de verkoper
Altijd attent

Review door Greet op 2017-03-08
Scoremotivatie
Geen moeite is te veel altijd even vriendelijk en behulpzaam

Review door op 2017-01-12
Scoremotivatie
Hulpbehoefend

Review door Brenda op 2017-01-05
Scoremotivatie
goede bediening

Review door Willy op 2016-12-25
Scoremotivatie
Super

Review door Lizette op 2016-12-23
Scoremotivatie
Beste keuze!

Review door Lizette op 2016-12-23
Scoremotivatie
Zoekt wat voor jou het beste past

Tips voor de handelaar
Blijven vernieuwen maar dat doen ze al

Review door An op 2016-12-21
Scoremotivatie
Liesbet en Guido blijven altijd keivriendelijk,of je nu een reis boekt of niet.

Tips voor de handelaar
Kan niet beter

Review door Rudolf op 2016-12-21
Scoremotivatie
hoeft niet gemotiveerd te worden , ga er eens langs dan kan je het zelf ondervinden, je zult niet teleurgesteld zijn

Tips voor de handelaar
geen tips meer nodig

Review door Marleen op 2016-12-20
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.