Ontdek de reviews van klanten van Brasserie 't Wit Huys in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Vriendelijk onthaal en fijne bediening.

Tips voor de handelaar
\

Review door Jill op 2016-03-15
Scoremotivatie
Perfecte ontvangst, perfect eten, mooi zo!

Review door Ludo op 2016-03-14
Scoremotivatie
zeer vriendelijke bediening . Zij doet haar job graag dat zie je aan haar uitstraling !

Review door Marleen op 2016-03-14
Scoremotivatie
Personeel altijd zeer vriendelijk, zeer lekker om te eten.

Tips voor de handelaar
Doe zo verder ;)

Review door Kevin op 2016-03-14
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening, iets te weinig keuze van de kleine gerechtjes.

Tips voor de handelaar
Meer variatie breb Negen in de Meer variatie brengen in de gerechten.

Review door Chris op 2016-03-12
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijke bediening!

Tips voor de handelaar
Geen tips, het is er altijd lekker eten en een warm onthaal.

Review door Sigrid op 2016-03-12
Scoremotivatie
altijd even vriendelijk

Review door Tom op 2016-03-12
Scoremotivatie
Al 11 jaar trouwe klant en steeds tevreden buiten gegaan

Tips voor de handelaar
Het kan niet beter, volhouden en blijven voortdoen

Review door Wilfried op 2016-03-08
Scoremotivatie
warm ontvangst en zeer attente bediening

Review door op 2016-03-07
Scoremotivatie
Zeer gedienstig en vriendelijk. Vlotte bediening.

Review door Maria op 2016-03-07
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.