Ontdek de reviews van klanten van Garage Carrosserie Mon bv in Putte.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Dat 2021 het jaar moge worden waarin we elkaar opnieuw mogen knuffelen en zoenen, samen komen en feesten, op reis gaan en dat allemaal zonder vrees om ziek te worden zodat wij nog lang bij jullie kunnen langskomen om van die goede service en fantastische vriendelijkheid kunnen blijven genieten ! Proost op het Nieuwe Jaar !

Review door Lieve op 2020-12-30
Scoremotivatie
Ik wens het aller beste en een goede gezondheid. Aan garage Mon.

Review door Guido op 2020-12-22
Scoremotivatie
super steeds een goed onthaal en altijd vriendelijk fijn om er te komen

Review door Lena op 2020-12-18
Scoremotivatie
Beste niet-corona wensen voor elkeen aan de personeelsleden, secretariaat van \" garage Mon\",\r\nalsook aan Mon & Poldine,\r\nen de families van elkeen\r\n2021 mag zijn beloftes, \"na een slecht jaar volgt steeds een goed jaar\"\r\nMarc

Review door Marc op 2020-12-18
Scoremotivatie
Prettig Eindejaar en een veeel beter2021!!!

Review door Hans op 2020-12-17
Scoremotivatie
Top service!

Review door Nora op 2020-10-08
Scoremotivatie
Steeds even vriendelijk

Review door Clara op 2020-10-03
Scoremotivatie
Vriendelijke, familiale uitbater.

Review door Stefan op 2019-01-13
Scoremotivatie
Bij aankoop van een voertuig wordt er voldoende tijd vrijgemaakt voor de klant. Goede service bij onderhoud. Klantvriendelijk.

Scoremotivatie
Bij aankoop van een voertuig wordt er voldoende tijd vrijgemaakt voor de klant. Goede service bij onderhoud. Klantvriendelijk.

Review door Annick op 2019-01-12
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke bediening., goede service. Indien blijkt dat er bij een onderhoud extra kosten nodig zijn aan de wagen dan wordt de klant hiervan op de hoogte gebracht.

Scoremotivatie
Zeer vriendelijke bediening., goede service. Indien blijkt dat er bij een onderhoud extra kosten nodig zijn aan de wagen dan wordt de klant hiervan op de hoogte gebracht.

Review door Annick op 2019-01-12
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.