Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Lingerie Nefis is de vriendelijkste handelaar van Roeselare! 

Op vrijdag 11 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in ‘t Waaihof, te Kortrijk. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016



Help uw Vriendelijkste Handelaar !
 
“Dit is het tweede jaar op rij dat ik deze award win en dat betekent veel voor ons. We zijn zeer tevreden. Extra inspanningen hebben we niet gedaan. We hebben gewoon vriendelijk aan de klanten gevraagd of ze op ons wilden stemmen. Dat hebben ze dus blijkbaar ook gedaan! Ik denk niet dat we onze manier van werken moeten aanpassen. Ik zou graag voortdoen met hoe we nu bezig zijn. Ik moet wel zeggen dat de verkiezing van Vriendelijkste Handelaar heel belangrijk is voor onze zaak, omdat het positieve reclame is.”

“Het is ook zo dat we de Lente- en Eindejaarsactie ieder jaar aanbieden en dat vinden we een goed initiatief. Wanneer we onze klanten vroegen om op ons te stemmen, kregen we verschillende reacties zoals: “We zullen u een nul op tien geven, is dat goed?”,en “Hoeveel korting krijgen wij daarvoor?” of “Wat krijgen wij als we dit doen?” (lacht).”

“Bij Lingerie Nefis is iedereen welkom. We hebben eigenlijk alles. Dat zowel voor dames, heren als voor kinderen. We vinden het belangrijk om voor iedere leeftijd iets aan te kunnen bieden, alsook voor mensen met een borstprothese. In onze zaak helpen we graag de mensen die minder mobiel zijn. Voor elke klant maken we graag tijd vrij. We willen een luisterend oor zijn voor iedereen. Bovendien doen we alle retouches zelf, zodat de klant snel zijn lingerie kan dragen. Sinds een half jaar, helpt mijn dochter ook mee. Zo kunnen we nog meer tijd maken voor onze klanten. Ik baat deze zaak nu al 20 jaar uit, en nog steeds doe ik het met evenveel passie en plezier!”

“Dankzij Handelsgids hebben we vorig jaar een duwtje in de rug gekregen. We kregen de kans om mooie reclame te maken. Voor de
mensen die ons niet kenden, was het gemakkelijker om bij ons binnen te komen.”