Ontdek de reviews van klanten van Brasserie Entree in Sint-Niklaas.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
ga al enkele jaren daar gaan eten omdat het daar altijd lekker is ,en vriendelijk zijn

Review door De leenheer op 2018-01-02
Scoremotivatie
super vriendelijke mensen

Review door Willy op 2018-01-02
Tips voor de handelaar
Meer verwarmingselementen op het terras en eventueel het wind paneel op de zijkant dicht doen. Voor de rest zijn we hier altijd heel tevreden.

Review door Debby op 2017-12-29
Scoremotivatie
Steeds vriendelijk personeel ondanks de drukte, prijs/ kwaliteit zeer goed!

Review door William op 2017-12-29
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening en goed.

Tips voor de handelaar
geen

Review door André op 2017-12-27
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening en heel lekkere gerechten

Review door Pascale op 2017-12-26
Scoremotivatie
doe zo voort

Tips voor de handelaar
sneller bedienen

Review door Peter op 2017-12-25
Tips voor de handelaar
Zorgen dat het personeel het niet in groepjes ergens staat uit te leggen.De klant moet dan dikwijls zelf naar de bar gaan bestelen . Er zijn zo al veel klanten terug door gegaan na lang wachten,en ik kan ze geen ongelijk geven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Review door Dirk op 2017-12-24
Scoremotivatie
Hier is alles naar wens

Tips voor de handelaar
voortdoen zoals altijd

Review door Willy op 2017-12-24
Tips voor de handelaar
vergeet niet om het eten warm genoeg op te dienen

Review door Franky op 2017-12-23
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.