Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
GELUKKIGE NIEUWJAAR

Review door Eric op 2020-12-20
Scoremotivatie
Bedankt voor de fijne service!

Review door Franca op 2020-12-20
Scoremotivatie
steeds zeer vriendelijk onthaal en goede, vlotte bediening

Review door op 2020-12-20
Scoremotivatie
Zo verder doen.goe bezig.

Review door De Vuyst op 2020-12-20
Scoremotivatie
Prettige feestdagen gewenst en een gelukkig 2021

Review door Kathy op 2020-12-20
Scoremotivatie
jullie zijn ZEER GOED bezig. Zet dit zeker verder in 2021 !!

Review door Hilde op 2020-12-20
Scoremotivatie
Blijf zo verder doen. Top ??

Review door Birger op 2020-12-20
Scoremotivatie
Jullie zijn fantastisch, klaar om de wens van de klant te vervullen. Altijd vriendelijk! Lekker verse broodwaren en patisserie.

Review door Chantal op 2020-12-20
Scoremotivatie
Doe verder zoals je bezig bent,niets is je teveel en altijd even vriendelijk.

Review door op 2020-12-20
Scoremotivatie
Super vriendelijk

Review door Erwin op 2020-12-20
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.