Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
super vriendelijke mensen, altijd met een lach en een babbeltje

Review door Trees op 2021-04-15
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk \r\nMooie bakkerij met veel lekkere produkten

Review door Claudine op 2021-04-15
Scoremotivatie
mmmm cremekoeken

Review door Jorn op 2021-04-15
Scoremotivatie
Doe zo verder ! Top bakkerij

Review door Bo op 2021-04-14
Scoremotivatie
Altijd heel vriendelijk ontvangen! Zeer leuk!

Review door Elise op 2021-04-14
Scoremotivatie
Blijf wie je bent en doe zo verder Ann!

Review door Caroline op 2021-04-14
Scoremotivatie
Altijd met de glimlach! En altijd superlekker !

Review door Jelle op 2021-04-11
Scoremotivatie
Super producten en super service!

Review door Maghali op 2021-04-11
Scoremotivatie
Groetjes van juliette\r\nDoe zo verder\r\n

Review door Juliette op 2021-04-11
Scoremotivatie
Altijd heel vriendelijk, iedere dag opnieuw! Niets is teveel voor deze mensen.\r\nTop kwaliteit, vriendelijkheid, en inzet!\r\nDoe nog zo jaren verder!\r\nFamilie Defoor-De Keyzer\r\nAvelgem

Review door Dirk op 2021-04-11
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.