Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Heel leuk om daar jou lekker vers brood,gebak,ed te halen. Heel vriendelijk en sociaal

Over de ontvangst
Heeeeeel vriendelijk!!!!

Review door Nathalie op 2018-01-05
Scoremotivatie
Steeds tot je dienst

Review door Pieter op 2018-01-05
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en goedlachs

Review door Gratienne op 2018-01-05
Scoremotivatie
Super bakkerin

Over de ontvangst
Je voelt je welkom als je gaat en ze staat altijd paraat.

Over product/dienst
Super

Review door Evi op 2018-01-04
Scoremotivatie
Altijd vriendelijke en vlotte bediening

Tips voor de handelaar
soms is iets meer parkeerplaats nodig!

Over de verkoper
zie meestal slechts een persoon!

Review door Jaak op 2018-01-04
Scoremotivatie
Op elk moment van de dag een mega smile !

Over de ontvangst
Past perfect bij wat je als klant verwacht. Een klein gesprek als het past , een gepast woord als groot gebaar.

Review door Joey op 2018-01-04
Scoremotivatie
altijd vriendelijk onthaald

Review door Philippe op 2018-01-04
Scoremotivatie
Altijd met de volle glimlach helpt ze haar klanten De persoonlijke band die ze heeft met haar klanten heb ik ook maar zelden gezien. Het is nog een echt winkelmadam die haar klanten persoonlijk kent.

Review door Tom op 2017-12-31
Scoremotivatie
20 op 10 geven gaat niet - moesten alle handelaars maar eens zo vriendelijk zijn

Review door Antoon op 2017-12-29
Scoremotivatie
KAN GEWOON NIET BETER QUA SERVICE.

Review door Carine op 2017-12-28
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.