Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd vriendelijk Altijd behulpzaam

Review door Ruben op 2019-01-10
Scoremotivatie
altijd goedlachs, vriendelijk, en behulpzaam en rap in bediening

Review door Sielfried op 2019-01-10
Scoremotivatie
op en top bediening! lekker prijs kwaliteit super!

Review door Wouter op 2019-01-10
Scoremotivatie
top vriendelijke!

Review door Wouter op 2019-01-10
Scoremotivatie
Altijd met lach bediend

Review door Yndra op 2019-01-10
Scoremotivatie
Altijd met lach bediend

Tips voor de handelaar
Meer actief

Over de ontvangst
Altijd met lach

Over het interieur
Meer gratis materiaal weggeven

Review door Yndra op 2019-01-10
Scoremotivatie
Ann is steeds vriendelijk

Over het interieur
Knus en gezellig, maar wat klein bij veel gelijktijdige klanten

Over product/dienst
Lekkere pistolets

Over de verkoper
Ann is steeds vriendelijk en voorkomen is zeer verzorgd. Ook medewerksters beantwoorden grotendeels hieraan

Review door Marc op 2019-01-10
Scoremotivatie
lieve dame, behulpzaam

Review door Marleen op 2019-01-10
Scoremotivatie
super lekker, super vriendelijk , dit heeft ik een super score10/10

Over de ontvangst
ik kom nooit zonder een vriendelijk woordje buiten

Over product/dienst
altijd vers

Review door Antoon op 2019-01-10
Scoremotivatie
Steeds vriendelijk geholpen bij een bezoek aan deze winkelier.

Review door Mia op 2019-01-10
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.