Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Of je koopt voor 1 euro of 100 euro, of je 's morgens, 's middags of 's avonds gaat altijd een vriendelijke begroeting, een glimlach, een babbel.

Tips voor de handelaar
DOE ZO VERDER

Review door Geert op 2017-12-23
Scoremotivatie
heel vriendelijk steeds ontvangen met een lach , en zeker niet duur eerlijke prijzen , en attent bij bestellingen

Over de ontvangst
altijd wel gezind vol energie dat geeft je een aangenaam gevoel en een leuke dag

Over product/dienst
altijd vers product

Review door Demets op 2017-12-23
Scoremotivatie
Altijd een glimlach van oor tot oor. Deze dame is echt een voorbeeld van hoe een handelaar MOET zijn naar de klanten toe. Daar ben je echt zoals het spreekwoord zegt..........DE KLANT IS KONING met als toetje een vriendelijke verkoopster.

Review door Carine op 2017-12-22
Tips voor de handelaar
top nu al !

Review door Fabienne op 2017-12-21
Scoremotivatie
Een mevrouw met zwart kort haar , je zag en voelde dat ze het druk had , de mevrouw met het blonde haar is opgewekter , maar wat leuk om die bakkerij binnen te stappen , ik voel me altijd in een snoepwinkel met de gevulde en gevarieerde rekken ! top bakker ( want die zien we nooit ) , top brood !

Review door Fabienne op 2017-12-21
Scoremotivatie
Super vriendelijke mevrouw!!!

Review door Lieve op 2017-12-19
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en top kwaliteit !

Review door Dorine op 2017-12-18
Scoremotivatie
heel vriendelijke en correcte mensen en altijd mooi en vers gerief .

Review door Cindy op 2017-12-16
Scoremotivatie
Altijd de vriendelijkheid zelve!!!

Review door Ruddy op 2017-12-16
Scoremotivatie
Altijd supervriendelijk en kwaliteitsproducten!

Review door Carine op 2017-12-12
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.