Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
heel vriedelijke bediening

Review door Patrick op 2018-12-13
Scoremotivatie
geen speciale opmerkingen.

Tips voor de handelaar
geen opmerkingen

Review door GABRIEL op 2018-07-02
Scoremotivatie
Altijd met de glimlach bediend, verder heel vriendelijk en altijd bereid om eventueel een misverstand op te lossen!!! Zeer tevreden ben ik als klant, iedereen krijgt er respect.

Review door Greet op 2018-06-28
Scoremotivatie
Ieder huisje heeft zijn kruisje. Dat is onvermijdelijk maar bij Clarysse in de winkel valt daar nooit iets van te merken. Altijd vriendelijk woordje , beleefd en klantgericht. Je komt er niet alleen met vers gebakken brood buiten maar ook met een opkikker.

Review door Hervé op 2018-06-06
Scoremotivatie
Zonder tegenspreken altijd een smiley van An voor elke klant.

Review door Carine op 2018-05-16
Scoremotivatie
Zelfs de grootste knorrepot kan An een lach op zijn/haar gezicht toveren.

Review door CARINE op 2018-05-15
Scoremotivatie
Heel vriendelijke dame

Review door Manja op 2018-05-01
Scoremotivatie
Altijd supervriendelijk en klaar voor een babbel.

Review door Jasmien op 2018-04-22
Scoremotivatie
is altijd vriendelijk en een goede lach wat moet ne mens meer hebben.

Review door Geert op 2018-04-19
Scoremotivatie
Altijd met een vriendelijke lach!!!

Review door Evy op 2018-04-17
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.