Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en gedienstig .

Review door Ann op 2019-01-11
Scoremotivatie
Altijd super vriendelijk !!!

Review door Rita op 2019-01-11
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en babbelen

Review door Gratienne op 2019-01-11
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk,alles van top kwaliteit.

Review door Dirk op 2019-01-11
Scoremotivatie
Iedereen is supervriendelijk bij bakker Clarysse

Review door Roos op 2019-01-11
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en beleefd. Hulpvaardig.

Review door Jos op 2019-01-11
Scoremotivatie
Bakkerij clarisse,ann is een pareltje voor haar klanten,hun gebak zeer lekker,prijs kwaliteit valt zeker mee,altijd vriendelijk

Review door Carine op 2019-01-11
Scoremotivatie
Altijd met de glimlach en een super service

Review door Jo op 2019-01-11
Scoremotivatie
Vriendelijk met ambachtelijke producten

Review door Koen op 2019-01-10
Scoremotivatie
anneke is altijd de vriendelijke noot in de winkel altijd met de glimlach goeie dag tot weersziens berijd om een babbeltje te slaan klaar om mensen te helpen die willen betalen met smartphone of met joyn app topie topie proficiat an altijd het zonnetje in de winkel

Review door Christophe op 2019-01-10
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.