Ontdek de reviews van klanten van Ambrosia in Boutersem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Wij wensen jullie bij deze een f... 9 Review door Myriam op 2019-12-27
een gezellig kerstfeest en geluk... 10 Review door Rita op 2019-12-23
Prettige Feesten.... 10 Review door Rita op 2019-12-22
Nog heel veel succes de volgende... 10 Review door Carla op 2019-12-21
Eerst nog een paar straffe weken... 10 Review door Vanessa op 2019-12-09
supervriendelijk, goede behandel... 10 Review door Nicole op 2019-11-13
Stipt, steeds vriendelijke ontva... 10 Review door Mathieu op 2019-11-05
Uiterst vriendelijk ,altijd een... 10 Review door An op 2019-10-28
Steeds met de glimlach op gezich... 10 Review door Mario op 2019-10-26
Ingrid is altijd even vriendelij... 10 Review door Erna op 2019-10-18
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.