Reviews voor Keurslager Decock
Ontdek de reviews van klanten van Keurslager Decock in Knokke-Heist.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
ik ben supertevreden over de klantvriendelijkheid in de winkel. Mijn vlees is van super kwaliteit! Het is heel vers. Een echte aanrader
Review door Ellen op 2021-12-23
ik ben supertevreden over de klantvriendelijkheid in de winkel. Mijn vlees is van super kwaliteit! Het is heel vers. Een echte aanrader
Review door Ellen op 2021-12-23
Scoremotivatie
Wij zouden heel graag een 11 geven voor vriendelijkheid en goed service. Onze allerbeste wensen voor 2022!!! Chantal, Paul, Luna en Lorens
Review door Chantal op 2021-12-18
Wij zouden heel graag een 11 geven voor vriendelijkheid en goed service. Onze allerbeste wensen voor 2022!!! Chantal, Paul, Luna en Lorens
Review door Chantal op 2021-12-18
Scoremotivatie
De beste slager van Knokke, de liefste mensen met het hart op de juiste plaats ❤️
Review door Ann op 2021-12-18
De beste slager van Knokke, de liefste mensen met het hart op de juiste plaats ❤️
Review door Ann op 2021-12-18
Scoremotivatie
De leeftijd van Christus groet jullie en wenst jullie allemaal een voorspoedig én gezond 2022 !
Review door Dirk op 2021-12-18
De leeftijd van Christus groet jullie en wenst jullie allemaal een voorspoedig én gezond 2022 !
Review door Dirk op 2021-12-18
Scoremotivatie
Altijd zeer vers en dank voor de glimlach bij de bediening Fijn eindejaar aan jullie en personeel
Review door Vincent op 2021-12-18
Altijd zeer vers en dank voor de glimlach bij de bediening Fijn eindejaar aan jullie en personeel
Review door Vincent op 2021-12-18
Scoremotivatie
Thanks voor de goede kwaliteit Vriendelijkheid die zo verder
Review door Marie martine op 2021-12-17
Thanks voor de goede kwaliteit Vriendelijkheid die zo verder
Review door Marie martine op 2021-12-17
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.









