Ontdek de reviews van klanten van Vitala Beauty en Wellness in Leuven.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Goede eindejaarsfeesten en tot volgend jaar!

Review door Ilse op 2019-12-30
Scoremotivatie
Fijne feesten! En graag tot ziens in 2020!

Review door Wim op 2019-12-24
Scoremotivatie
Fijne feesten

Review door Karen op 2019-12-19
Scoremotivatie
Super vriendelijk en hulpvaardig

Review door Iris op 2019-11-02
Scoremotivatie
dank u voor de goede diensten

Review door Sofie op 2019-10-17
Scoremotivatie
Mooie kamer en vriendelijk personeel. Hapjes waren heel lekker. Cava stond ook al koud toen we binnenkwamen.

Review door Ann op 2019-10-14
Scoremotivatie
Heel vriendelijk personeel

Review door Julie op 2019-10-13
Scoremotivatie
Super vriendelijk en professioneel

Review door Janne op 2019-10-11
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk, ook online booking mogelijk.

Review door Nele op 2019-10-11
Scoremotivatie
Ik ben nog nooit naar een welness geweest met zo'n vriendelijk personeel. Zeker aan te raden! - Hygiene is goed - Betrouwbaar - Vriendelijk

Review door Eléonore op 2019-10-09
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.