Ontdek de reviews van klanten van Charel's Ijs in Londerzeel.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Lekker ijs

Review door Rob op 2019-01-06
Scoremotivatie
Super lekker

Review door Rob op 2019-01-06
Scoremotivatie
Gewoon zeer lekker ijs

Review door Rob op 2019-01-06
Scoremotivatie
prima ijs

Review door Christophe op 2019-01-04
Scoremotivatie
Koop bewust en geen restjes over

Review door Sonia op 2018-12-19
Scoremotivatie
Vriendelijk ontvangen hier!

Tips voor de handelaar
Aan de oprijlaan een bord plaatsen met een pijl. Wij waren niet 100 procent zeker dat hier een zaak gevestigd was. Je zou er eventueel ook gewoon kunnen voorbij rijden zonder dat je het doorhebt en dit zou zonde zijn.

Over het interieur
Nette verzorgde zaak, dat toch gezellig blijft. De pony die ons kwam begroeten was een grote meerwaarde!!!

Over product/dienst
Beste bananen ijs ooit gegeten. Je proeft lekker vers hoeve ijs!! Veel beter dan alle commerciële producten!

Review door Carolien op 2018-05-20
Scoremotivatie
steeds ter uwe dienst en vriendelijk

Review door Nathalie op 2018-04-18
Scoremotivatie
steeds met de glimlach

Review door Ronald op 2017-06-20
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.