Boetiek Azzurro uit Oostende kiest al jaar en dag voor Handelsgids.be

 

November 2015


Handelsgids wil niet alleen de online bezoekers bedanken via de Eindejaarsactie, maar ook de adverteerders. Azzurro Oostende kiest een kleine tien jaar voor de website en heeft van deze keuze nog geen moment spijt gehad. Uitbaatster Cindy kwam tien jaar geleden met een vertegenwoordiger van Handelsgids in contact. Azzurro was in de opstartfase waardoor ze nog geen website hadden. De vertegenwoordiger overtuigde Cindy om een profiel bij Handelsgids aan te maken. Deze keuze is na al die jaren nog steeds een schot in de roos. Klanten komen door enkele clicks bij de juiste informatie terecht: van openingsuren tot lopende acties. ‘Ik omschrijf Azzurro liefst als een vernieuwende zaak met de nodige exclusiviteit. Ik hou er ook van alle klanten persoonlijk verder te helpen, zodat we een complete én ontspannende shopervaring kunnen garanderen’, aldus Cindy. Azzurro bestaat uit verschillende verdiepen en biedt een ruime keuze aan trouwkledij, pret à porter én suitekledij aan. Merken zoals Lady Bird, Vera Mont en Justin Alexander zijn maar enkele voorbeelden die zij aanbieden aan de klanten. ‘Handelsgids is een mooi extraatje naast je eigen website en Facebookpagina . Hierdoor bereiken we nog meer mensen, op een efficiënte manier’, zegt Cindy. Cindy kijkt uit naar de Eindejaarsactie van Handelsgids. ‘Het is leuk dat deze acties er zijn, zo kunnen we tijdens de feestdagen onze klanten dankzij Handelsgids extra in de watten leggen’. Ik vind het ook heel belangrijk om te weten hoe onze klanten het shoppen bij Azzurro ervaren. Dit kunnen ze ons laten weten door een score te geven voor de vriendelijkheid en service die we bieden bij Azzurro. Het is zelfs zo als we meer dan 100 unieke deelnames hebben aan de acties dat we kans maken om Vriendelijkste Handelaar van Oostende te worden. Dat zou natuurlijk leuk meegenomen zijn moest die eer dit jaar naar ons gaan. Natuurlijk is dit geen must, het hoofddoel is dat onze klanten hier telkens met een smile naar buiten wandelen. Azzurro wil alle klanten via deze weg alvast een gezond en modieus 2016 toewensen. Daarnaast kijken ze er ook naar uit iedereen te mogen ontvangen in hun gloednieuwe outlet op de tweede verdieping van de zaak.

 

Bron: Handelsgids pdf