Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Fran in Mechelen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Geweldig vriendelijke mensen en... 10 Review door Maarten op 2017-12-28
E verkoopster (tijdens de dag) m... 6 Review door Maarten op 2017-12-16
altijd vriendelijk en netjes in... 9,5 Review door Sonia op 2017-12-05
zeer vriendelijk personeel en su... 10 Review door Marina op 2017-01-11
Altijd vriendelijke ontvangst en... 10 Review door Joran op 2016-11-17
Ben al jaren klant... 10 Review door Nicole op 2015-12-24
altijd heel vriendelijke bedieni... 10 Review door Nicole op 2015-12-16
Altijd wakker die bakkerinnetjes... 10 Review door Danny op 2015-12-05
Misschien wat meer Boerenbrood m... 10 Review door Josè op 2015-11-30
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.