Ontdek de reviews van klanten van Sauna & wellness La Luna in Torhout.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Super vriendelijk, toegankelijk... 9,8 Review door op 2020-02-23
Ben zeker heel tevreden heel aan... 9 Review door Rita op 2020-01-02
Altijd een heel warme en vriende... 10 Review door Joyce op 2019-12-30
Na een zeer vriendelijke ontvang... 9 Review door Eveline op 2019-12-22
Super vriendelijke ontvangst. J... 9 Review door Eveline op 2019-12-22
Altijd zeer vriendellijk... 9 Review door Jens op 2019-12-15
Een vriendelijkere dame dan Heid... 10 Review door Sophie op 2019-12-14
Doe zo voort.Courage... 9,4 Review door Jan op 2019-12-11
Top vrouw welness arrangement wa... 10 Review door Virginie op 2019-12-10
Beste Heidi , sedert ik jou en j... 10 Review door Rudy op 2019-12-08
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.