Ontdek de reviews van klanten van Seli's Noodlebar in Gent.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Mooi concept van vers eten

Tips voor de handelaar
Groter buitenterras

Review door Niccie op 2018-03-30
Scoremotivatie
een blijvende vriendelijkheid... bezocht voor het eerst in december nu in februari... keitof daar

Tips voor de handelaar
geen opmerkingen ... grotere zaak zodat nog meer mensen kunnen genieten mis

Review door Niccie op 2018-02-12
Scoremotivatie
Steeds klaar met een vriendelijk woord

Review door Patrick op 2018-01-04
Scoremotivatie
Zeer lekkere, pure keuken..vriendelijk personeel en bovenal niet duur..

Tips voor de handelaar
Let op de wachttijden voor het aperitief.

Scoremotivatie
Zeer lekkere, pure keuken..vriendelijk personeel en bovenal niet duur..

Tips voor de handelaar
Let op de wachttijden voor het aperitief.

Review door Charley op 2018-01-04
Scoremotivatie
Gelijk welk moment je komt, je voelt je er altijd welgekomen.

Review door Dimitri op 2017-12-31
Over de ontvangst
Het onthaal is altijd heel warm. Je voelt je er meteen welkom.

Over de verkoper
Nicolas en Rui weten waar ze mee bezig zijn.

Review door Dimitri op 2017-12-31
Scoremotivatie
Top heel lekker gegeten en snelle goede service

Tips voor de handelaar
Misschien. Een verandering in het interieur wat meer Aziatisch ..

Review door Scarlet op 2017-12-28
Scoremotivatie
Vriendelijk personeel , de beste noodles ever

Tips voor de handelaar
Uitbrijden van het restaurant

Over de ontvangst
top ontvangst altijd vriendelijk die veel aandacht besteden aan de klanten ook bij drukke momenten

Over het interieur
Gezellig ingericht , kan misschien wel eens iets meer Aziatisch ingericht worden muren accessoires ..

Over product/dienst
Ja zeer tevreden

Over de service
Geen ervaring mee

Review door Scarlet op 2017-12-28
Scoremotivatie
Heel vriendelijk en de beste noodles!

Review door Maxim op 2017-12-28
Tips voor de handelaar
De vloer is enorm glad, dit ligt waarschijnlijk aan het kuisproduct.

Review door Arno op 2017-12-26
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.