Ontdek de reviews van klanten van Seli's Noodlebar in Gent.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Niets is perfect, maar als er iets zou bestaan dat in de buurt komt, is het Seli’s noodle bar.

Review door Seppe op 2018-12-27
Scoremotivatie
Bij binnenkomst wordt je hartelijk begroet. En je wordt naar een beschikbare plaats gewezen. En na afloop bedanken ze je voor je bezoek

Review door Catharina op 2018-12-24
Scoremotivatie
Ze komen vragen of alles naar wens is en schenken uw drankje bij

Tips voor de handelaar
Ga vooral zo door. Top

Over de ontvangst
Ze lopen meteen op u af om te vragen waar u plaats wil nemen

Over product/dienst
Heerlijke bereide maaltijden. Als je van pittig houd dan maken ze het pittig. Zo niet dan laten ze het

Over de service
Beter hoeft niet. Ze zijn beter in dienstverlening dan menig restaurant in Nederland

Over de verkoper
Nico

Review door Catharina op 2018-12-24
Scoremotivatie
We hebben hier lekker gegeten. Heel vriendelijke bediening en aangename sfeer. Toen ik per ongeluk mijn wijnglas brak werd dit heel snel en met een glimlach opgelost. Ik kreeg zelfs onmiddellijk een nieuw, vol glas dat niet werd aangerekend!

Review door Kiara op 2018-12-23
Scoremotivatie
Super vriendelijke mensen, echt!

Review door Kaat op 2018-12-20
Scoremotivatie
De warmte waarmee je onthaald wordt, het lekkere eten, altijd fijn om daar te zijn. Tony en Kristine

Over de ontvangst
Je voelt je er thuis

Over product/dienst
Alles wordt vers en schitterend bereid.

Over de verkoper
Nico

Review door Kristine op 2018-12-20
Scoremotivatie
Heerlijke verse noedels. Toprestaurant!

Review door Giy op 2018-12-20
Scoremotivatie
Super vriendelijke mensen en lekker en vers eten, aanrader!

Review door Kaat op 2018-12-17
Scoremotivatie
Steeds vriendelijk en met de lach.

Over product/dienst
Zo lekker en vers!

Over de verkoper
Nico

Review door Kaat op 2018-12-17
Scoremotivatie
Zeer lekker gegeten

Review door Stephan op 2018-12-13
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.