Reviews voor Santess Haar & Nagelstudio
Ontdek de reviews van klanten van Santess Haar & Nagelstudio in Tremelo.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Ik ga al 40 jaar bij de vriendelijkste kapster van Tremelo
Tips voor de handelaar
Het kan hier niet beter
Review door Denise op 2016-12-01
Ik ga al 40 jaar bij de vriendelijkste kapster van Tremelo
Tips voor de handelaar
Het kan hier niet beter
Review door Denise op 2016-12-01
Scoremotivatie
Supervriendelijke service
Review door Vanessa op 2016-11-30
Supervriendelijke service
Review door Vanessa op 2016-11-30
Scoremotivatie
Altijd een super-service bij Santess!
Review door Evy op 2016-11-30
Altijd een super-service bij Santess!
Review door Evy op 2016-11-30
Scoremotivatie
Super vriendelijk
Tips voor de handelaar
Zo blijven voort doen
Review door Debby op 2016-11-30
Super vriendelijk
Tips voor de handelaar
Zo blijven voort doen
Review door Debby op 2016-11-30
Scoremotivatie
Schoonste madame van Tremelo en sympathiekste en kent hare stiel!!!!
Tips voor de handelaar
Een bar installeren !
Review door Chris op 2016-11-30
Schoonste madame van Tremelo en sympathiekste en kent hare stiel!!!!
Tips voor de handelaar
Een bar installeren !
Review door Chris op 2016-11-30
Scoremotivatie
Super toffe , vriendelijk kapsters
Review door Ilse op 2016-11-29
Super toffe , vriendelijk kapsters
Review door Ilse op 2016-11-29
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en professioneel. Geven goede adviezen.
Review door Hildegard op 2016-11-29
Altijd vriendelijk en professioneel. Geven goede adviezen.
Review door Hildegard op 2016-11-29
Scoremotivatie
Lief, flexibel en altijd ee glimlach
Review door Kathleen op 2016-11-29
Lief, flexibel en altijd ee glimlach
Review door Kathleen op 2016-11-29
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.