Ontdek de reviews van klanten van Santess Haar & Nagelstudio in Tremelo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Nog Eem succes

Review door Agnes op 2019-10-25
Scoremotivatie
Doe zo voort. Ik kom van voor jullie.

Review door Kaat op 2019-10-24
Scoremotivatie
Ik ga tegen vrienden en vriendinnen zeggen dat ik heel tevreden ben over Anita en Kelly ??✂️??✂️??✂️

Review door Lia op 2019-10-23
Scoremotivatie
Top!!!

Review door Ann op 2019-10-23
Scoremotivatie
Doe zo verder goe bezig

Review door Francine op 2019-10-23
Scoremotivatie
Ik ga al 40 jaar naar santess ‘ dus ben ik daar zeer tevreden .doe zo verder ...

Review door Viviane op 2019-10-23
Scoremotivatie
Leuke sfeer, goede service..

Review door Debby op 2019-10-22
Scoremotivatie
Super vriendelijk.. helemaal top!

Review door Debby op 2019-10-22
Scoremotivatie
Vriendelijke mensen en topservice!.

Review door Marina op 2019-10-22
Scoremotivatie
Altijd heel gezellig

Review door Anja op 2019-10-19
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.