Ontdek de reviews van klanten van Santess Haar & Nagelstudio in Tremelo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Doe zo voort... 7,7 Review door Marion op 2020-10-08
Doe zo verder... 8,2 Review door Maya op 2020-10-06
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍... 10 Review door Mariëlle op 2019-12-21
Goe bezig, doe zo verder. 👌... 10 Review door Marc op 2019-12-21
Zeer aangenaam om naar de kapper... 9,6 Review door Sandra op 2019-12-19
veel succes in het nieuwe jaar!... 9 Review door Ghislaine op 2019-12-04
Ik wens allerbeste voor deze han... 10 Review door Susanna op 2019-11-30
tot de volgende keer!... 9,7 Review door Glassee op 2019-11-17
Je bent goed bezig! Vooral zo bl... 10 Review door Cindy op 2019-11-15
Leuk team... 9 Review door Annik op 2019-11-09
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.