Ontdek de reviews van klanten van Santess Haar & Nagelstudio in Tremelo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Toen mijn vorige kapster wegens gezondheidsredenen haar zaak stopte, moest ik noodgedwongen op zoek gaan naar een nieuw kapsalon. Toevallig kwam ik bij Santess terecht en daar ben ik tot op de dag van vandaag nog steeds zeer blij mee. Bij Santess heerst er altijd een ongedwongen, vriendschappelijke sfeer. Met een drankje, en veelal ook een knabbeltje, wordt er gebabbeld en veel gelachen. Moeder en dochter runnen dit salon met glans maar ook de andere kapsters in het salon zijn zeer professioneel waardoor je er steeds piekfijn naar buiten gaat. Ik beveel Santess dan ook zeer warm aan.

Review door Gisèle op 2019-10-05
Scoremotivatie
Vriendelijkheid ten top

Review door Ellen op 2019-10-04
Scoremotivatie
Toffe madammen, goeie service

Review door Jens op 2019-10-04
Scoremotivatie
Vriendelijk en goed advies met kleur en model.

Review door Geert op 2019-10-04
Scoremotivatie
De beste kappers en nagelstyliste inTremelo en omstreken

Review door Karen op 2019-10-03
Scoremotivatie
Top team

Review door Carina op 2019-10-03
Scoremotivatie
Iedereen is altijd super vriendelijk en zo ontspannend om hier te komen

Review door Christianne op 2019-10-03
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke en vlotte service

Review door Irene op 2019-10-03
Scoremotivatie
Altijd top

Review door Erna op 2019-10-03
Scoremotivatie
Ontvangen de klantjes elke dag met een glimlach

Review door Sandy op 2019-10-02
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.