Ontdek de reviews van klanten van Santess Haar & Nagelstudio in Tremelo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Ze staan er steeds met een glimach

Review door Véronique op 2016-04-29
Scoremotivatie
Fenominaal

Tips voor de handelaar
Doe gewoon zoals u bezig bent

Review door Erna op 2016-04-29
Scoremotivatie
Altijd iets lekkers te eten of drinken en toffe sfeer

Review door Kristel op 2016-04-29
Scoremotivatie
Je voelt je er altijd welkom !! Topdames !! :)

Review door Kristina op 2016-04-28
Scoremotivatie
Hier kunnen nog veel zelfstandigen een voorbeeld aan nemen !! Vriendelijk , leuke actie \'s , creatief ....

Review door Kristina op 2016-04-28
Scoremotivatie
Toppie zaak !! Aangename sfeer , je gaat er met plezier naar toe !!

Review door Kristina op 2016-04-28
Scoremotivatie
Toffe madammen !! Zeer klantvriendelijk !!!

Review door Kristina op 2016-04-28
Scoremotivatie
Klantvriendelijk , een plezier om er te komen :) , leuke actie enz ...

Tips voor de handelaar
Doe zo verder !! :)

Review door Kristina op 2016-04-28
Scoremotivatie
Aangenaamenproffecioneel Aangenaam en profesioneel

Review door Eva op 2016-04-28
Tips voor de handelaar
Vooral zo doorgaan....

Review door Wil op 2016-04-27
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.