Reviews voor Bloemisterij Mortier - Goethals
Ontdek de reviews van klanten van Bloemisterij Mortier - Goethals in Evergem.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Heel vriendelijk
Tips voor de handelaar
Doe zo verder
Review door Tabitha op 2017-01-02
Heel vriendelijk
Tips voor de handelaar
Doe zo verder
Review door Tabitha op 2017-01-02
Scoremotivatie
is altijd vriendelijk daarom deze score
Tips voor de handelaar
hij heeft een heel goede indruk en is vriendelijk tegen iedereen
Review door Franklin op 2016-12-29
is altijd vriendelijk daarom deze score
Tips voor de handelaar
hij heeft een heel goede indruk en is vriendelijk tegen iedereen
Review door Franklin op 2016-12-29
Scoremotivatie
altijd een vriendelijke bediening
Review door Lena op 2016-12-27
altijd een vriendelijke bediening
Review door Lena op 2016-12-27
Scoremotivatie
altijd even vriendelijk en behulpzaam , ook goede tips
Review door Andrea op 2016-12-27
altijd even vriendelijk en behulpzaam , ook goede tips
Review door Andrea op 2016-12-27
Scoremotivatie
goe of slecht weer ,altijd even vriendelijk.
Tips voor de handelaar
welke kunnen dat beter????
Review door Marc op 2016-12-27
goe of slecht weer ,altijd even vriendelijk.
Tips voor de handelaar
welke kunnen dat beter????
Review door Marc op 2016-12-27
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk.
Tips voor de handelaar
Kan ik niet alles is in orde.
Review door Jacqueline op 2016-12-25
Altijd vriendelijk.
Tips voor de handelaar
Kan ik niet alles is in orde.
Review door Jacqueline op 2016-12-25
Scoremotivatie
Vriendelijke mensen altijd beleefd en klaar om te helpen. Heel veel keuze en altijd mooi verzorgt.
Tips voor de handelaar
Ik weet het niet, alles is mooi.
Review door Jacqueline op 2016-12-25
Vriendelijke mensen altijd beleefd en klaar om te helpen. Heel veel keuze en altijd mooi verzorgt.
Tips voor de handelaar
Ik weet het niet, alles is mooi.
Review door Jacqueline op 2016-12-25
Scoremotivatie
Altijd opgewekt en klaar voor een babbel
Review door Marleen op 2016-12-25
Altijd opgewekt en klaar voor een babbel
Review door Marleen op 2016-12-25
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.