Ontdek de reviews van klanten van Kapsalon Sara in Boortmeerbeek.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd blij!

Tips voor de handelaar
Niet nodig!

Over de ontvangst
Altijd welkom

Over het interieur
netjes!

Over product/dienst
Goed geknipt

Over de service
Makkelijk afspraak te maken

Review door Linda op 2018-03-02
Scoremotivatie
sara kapsalon boortmeerbeek

Tips voor de handelaar
het kan niet beter ze is zo goed dat we nergens anders willen

Review door Anne marie op 2018-02-21
Scoremotivatie
sara kapsalon boortmeerbeek

Tips voor de handelaar
ze is heel goed het kan niet beter

Review door Anne marie op 2018-02-21
Scoremotivatie
zeer vriendelijke dame

Review door op 2018-02-18
Scoremotivatie
Steeds TOP

Tips voor de handelaar
Kan niet beter zijn !!

Over de ontvangst
SUPER goed

Over product/dienst
Steeds tevreden

Over de service
Nooit lang wachten ,geen problemen

Over de verkoper
TOP

Review door Yolande op 2018-02-17
Scoremotivatie
Steeds zeer gastvrij ontvangen .

Tips voor de handelaar
Ik zou het niet weten !

Review door Jos op 2017-12-29
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening, minimale wachttijden, zalig.

Review door Jef op 2017-12-29
Tips voor de handelaar
Gewoon verder doen hoe je bezig bent top

Review door Else op 2017-12-27
Scoremotivatie
Sara is altijd goed gehumeurd ook al is het 's morgens vroeg of 's avonds laat dat je langskomt voor jouw kapsel.

Tips voor de handelaar
Dat is niet nodig.

Review door Isabelle op 2017-12-27
Scoremotivatie
Praat graag en vriendelijk. Maakt zelfs een afspraak voor je als je haar op zondag sms stuurt.

Review door Nathalie op 2017-12-19
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.