Reviews voor Het Blomke
Ontdek de reviews van klanten van Het Blomke in Kessel-Lo.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
mooie boeketten die lang goed blijven, vriendelijke bediening
Review door Michael op 2019-01-11
mooie boeketten die lang goed blijven, vriendelijke bediening
Review door Michael op 2019-01-11
Scoremotivatie
Heeft een mooi assortiment bloemen die altijd supervers zijn. Altijd vriendelijk en behulpzaam ook als het druk is in de winkel. Geeft altijd goede raad en tips voor het samenstellen van een boeket of het maken van een bloemstuk. Zoekt mee naar bloemschikmaterialen die moeilijk te vinden zijn als je die nodig hebt. Een aanrader!
Review door Monique op 2019-01-11
Heeft een mooi assortiment bloemen die altijd supervers zijn. Altijd vriendelijk en behulpzaam ook als het druk is in de winkel. Geeft altijd goede raad en tips voor het samenstellen van een boeket of het maken van een bloemstuk. Zoekt mee naar bloemschikmaterialen die moeilijk te vinden zijn als je die nodig hebt. Een aanrader!
Review door Monique op 2019-01-11
Scoremotivatie
Mooie winkel, altijd vriendelijk en gedienstig en mooie verse bloemen en planten
Review door Lucia op 2019-01-11
Mooie winkel, altijd vriendelijk en gedienstig en mooie verse bloemen en planten
Review door Lucia op 2019-01-11
Scoremotivatie
Bestellen naar je eigen vermogen en smaak, steeds met verbeterd met creatieve suggesties
Review door Bruno op 2019-01-04
Bestellen naar je eigen vermogen en smaak, steeds met verbeterd met creatieve suggesties
Review door Bruno op 2019-01-04
Scoremotivatie
Creatief en betaalbaar, steeds met de glimlach en voor elk seizoen een origineel geschenk
Review door Bruno op 2019-01-04
Creatief en betaalbaar, steeds met de glimlach en voor elk seizoen een origineel geschenk
Review door Bruno op 2019-01-04
Scoremotivatie
Een winkel waar je niet alleen bloemenstukken met smaak kan vinden maar waar je tevens kwaliteitsproducten kan kopen. Een aanrader voor elke bloemenliefhebber
Review door Lieven op 2019-01-03
Een winkel waar je niet alleen bloemenstukken met smaak kan vinden maar waar je tevens kwaliteitsproducten kan kopen. Een aanrader voor elke bloemenliefhebber
Review door Lieven op 2019-01-03
Scoremotivatie
Zeer aangename winkel met kwalitatieve producten. Een zeer grote aanrader voor elke bloemenliefhebber.
Review door Lieven op 2019-01-03
Zeer aangename winkel met kwalitatieve producten. Een zeer grote aanrader voor elke bloemenliefhebber.
Review door Lieven op 2019-01-03
Scoremotivatie
steeds vriendelijke bediening, met aandacht voor de wensen!! mooie bloemstukken en boeketten! kwaliteitsvol
Review door Josiane op 2019-01-02
steeds vriendelijke bediening, met aandacht voor de wensen!! mooie bloemstukken en boeketten! kwaliteitsvol
Review door Josiane op 2019-01-02
Scoremotivatie
Heel vriendelijke bediening en niet duurder in de eindejaarsperiode
Review door Mia op 2018-12-31
Heel vriendelijke bediening en niet duurder in de eindejaarsperiode
Review door Mia op 2018-12-31
Scoremotivatie
Heel vriendelijk. Op mijn opmerking dat ik een plantje liever wisselde van potje : geen enkel probleem
Review door Mia op 2018-12-31
Heel vriendelijk. Op mijn opmerking dat ik een plantje liever wisselde van potje : geen enkel probleem
Review door Mia op 2018-12-31
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.




