Reviews voor Het Blomke
Ontdek de reviews van klanten van Het Blomke in Kessel-Lo.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
MIJNE BOEKEE STAAT NU AL 2 WEKEN EN NOG ALTIJD EVEN MOOI !
Review door Mieke op 2017-01-10
MIJNE BOEKEE STAAT NU AL 2 WEKEN EN NOG ALTIJD EVEN MOOI !
Review door Mieke op 2017-01-10
Scoremotivatie
Altijd een glimlach, goede wil en klantvriendelijkheid. Chapeau.
Review door Myriam op 2017-01-09
Altijd een glimlach, goede wil en klantvriendelijkheid. Chapeau.
Review door Myriam op 2017-01-09
Scoremotivatie
Meneer heeft me goed geholpen van begin tot einde en was telkens duidelijk in zijn communicatie
Review door Pieter op 2017-01-08
Meneer heeft me goed geholpen van begin tot einde en was telkens duidelijk in zijn communicatie
Review door Pieter op 2017-01-08
Scoremotivatie
altijd heel vriendelijk, mooie bloemen, mooie decoratie
Review door Bea op 2017-01-07
altijd heel vriendelijk, mooie bloemen, mooie decoratie
Review door Bea op 2017-01-07
Scoremotivatie
Luistert naar de klant en heeft altijd goede ideeën.
Review door Marleen op 2017-01-07
Luistert naar de klant en heeft altijd goede ideeën.
Review door Marleen op 2017-01-07
Scoremotivatie
vriendelijk, aangenaam, hulp voor ideetjes, creatif voor ideetjes
Tips voor de handelaar
gaan zo verder : creatif, mooie decoratie, plezant sfeer
Review door Galant op 2017-01-06
vriendelijk, aangenaam, hulp voor ideetjes, creatif voor ideetjes
Tips voor de handelaar
gaan zo verder : creatif, mooie decoratie, plezant sfeer
Review door Galant op 2017-01-06
Tips voor de handelaar
duidelijker prijsaanduiding om verrassingen te voorkomen
Review door Erika op 2017-01-04
duidelijker prijsaanduiding om verrassingen te voorkomen
Review door Erika op 2017-01-04
Scoremotivatie
Altijd goed gezind, veel keuze en zeer goede smaak in de decoratie en keuze van de verkochte artikels
Tips voor de handelaar
Blijf zo doen !
Review door Daniel op 2017-01-03
Altijd goed gezind, veel keuze en zeer goede smaak in de decoratie en keuze van de verkochte artikels
Tips voor de handelaar
Blijf zo doen !
Review door Daniel op 2017-01-03
Scoremotivatie
altijd vriendelijk ook buiten de zaak
Tips voor de handelaar
geen verdere tips
Review door Cortoos op 2017-01-03
altijd vriendelijk ook buiten de zaak
Tips voor de handelaar
geen verdere tips
Review door Cortoos op 2017-01-03
Scoremotivatie
Altijd vriendelijke bediening en stelt de mooiste bloemstukjes samen, leuk om te kopen en om te ontvangen ;)
Review door Davy op 2017-01-02
Altijd vriendelijke bediening en stelt de mooiste bloemstukjes samen, leuk om te kopen en om te ontvangen ;)
Review door Davy op 2017-01-02
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.




