Reviews voor Het Blomke
Ontdek de reviews van klanten van Het Blomke in Kessel-Lo.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Bloemen bloemen o zo mooi. Daarom moet je bij Het Blomke zijn.
Review door Lucas op 2018-12-31
Bloemen bloemen o zo mooi. Daarom moet je bij Het Blomke zijn.
Review door Lucas op 2018-12-31
Scoremotivatie
Fantastische boeketten en vriendelijke bediening. Hiervoor moet je bij Het Blomke zijn.
Review door Lucas op 2018-12-31
Fantastische boeketten en vriendelijke bediening. Hiervoor moet je bij Het Blomke zijn.
Review door Lucas op 2018-12-31
Scoremotivatie
Het is een pracht van een winkel ik sta voor bewondering als ik er ben zeker gaan en ze zijn zo vriendelijk zeker doen
Review door An op 2018-12-30
Het is een pracht van een winkel ik sta voor bewondering als ik er ben zeker gaan en ze zijn zo vriendelijk zeker doen
Review door An op 2018-12-30
Scoremotivatie
Een winkel om zeker eens ( of dikwijls ) binnen de gaan het is er prachtig zo mooi en ze zijn heel vriendelijk
Review door An op 2018-12-30
Een winkel om zeker eens ( of dikwijls ) binnen de gaan het is er prachtig zo mooi en ze zijn heel vriendelijk
Review door An op 2018-12-30
Scoremotivatie
Top winkel = "Het Blomke" Vriendelijke bediening!! Mooie decoratie,Bloemstukken ,Planten en superverse bloemen!
Review door Mia op 2018-12-26
Top winkel = "Het Blomke" Vriendelijke bediening!! Mooie decoratie,Bloemstukken ,Planten en superverse bloemen!
Review door Mia op 2018-12-26
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening door Gert+zijn medewerksters Zeer mooie decoratie,Kaarsen,enz Mooie Bloemstukken en altijd verse bloemen Top Bloemist "Het Blomke"
Review door Mia op 2018-12-26
Vriendelijke bediening door Gert+zijn medewerksters Zeer mooie decoratie,Kaarsen,enz Mooie Bloemstukken en altijd verse bloemen Top Bloemist "Het Blomke"
Review door Mia op 2018-12-26
Scoremotivatie
Vriendelijke Verkoper is zeker Gert,en ook zijn medewerksters! Goede services Prijs Kwaliteit Zeer mooie Bloemstukken,bloemen , Decoratie, Kaarsen...enz Een TOP bloemist!!!! :-)
Review door Mia op 2018-12-26
Vriendelijke Verkoper is zeker Gert,en ook zijn medewerksters! Goede services Prijs Kwaliteit Zeer mooie Bloemstukken,bloemen , Decoratie, Kaarsen...enz Een TOP bloemist!!!! :-)
Review door Mia op 2018-12-26
Scoremotivatie
Zeer Mooie geschenken om te geven,kaarsen decoratie enz... De mooiste bloemstukken vindt je bij Het Blomke! Vriendelijke bediening door Gert en zijn medewerksters!!
Review door Mia op 2018-12-26
Zeer Mooie geschenken om te geven,kaarsen decoratie enz... De mooiste bloemstukken vindt je bij Het Blomke! Vriendelijke bediening door Gert en zijn medewerksters!!
Review door Mia op 2018-12-26
Scoremotivatie
De mama van de zaakvoerder is een schatje en kan mooi inpakken!
Review door Patricia op 2018-12-26
De mama van de zaakvoerder is een schatje en kan mooi inpakken!
Review door Patricia op 2018-12-26
Scoremotivatie
Superwinkel! Prachtige bloemen. Zeer vriendelijke mensen.
Review door Mieke op 2018-12-26
Superwinkel! Prachtige bloemen. Zeer vriendelijke mensen.
Review door Mieke op 2018-12-26
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.




