Reviews voor Het Blomke
Ontdek de reviews van klanten van Het Blomke in Kessel-Lo.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Vriendelijk, behulpzaam, adviserend ongeacht de grootte van het budget dat besteed wordt
Review door Greta op 2018-04-02
Vriendelijk, behulpzaam, adviserend ongeacht de grootte van het budget dat besteed wordt
Review door Greta op 2018-04-02
Scoremotivatie
Mevrouw vindt ik erg vriendelijk en heel behulpzaam. Meneer geeft soms een norse of bedrukte indruk. De producten zien er altijd super uit!
Review door Fran op 2018-03-29
Mevrouw vindt ik erg vriendelijk en heel behulpzaam. Meneer geeft soms een norse of bedrukte indruk. De producten zien er altijd super uit!
Review door Fran op 2018-03-29
Scoremotivatie
Geen woord teveel gezegd en een bijzonder klein boeketje voor de gevraagde prijs. Als je op het einde van de dag niet veel verse bloemen meer hebt, wees ook dan correct met klanten en vertel liever eerlijk dat je voor het gevraagde budget geen mooi vol boeket meer kan maken. De voorgemaakte boeketten waren ook geen optie want die waren allemaal op het randje 'tijd-op'...
Tips voor de handelaar
Een glimlach kost geen cent en zorg voor een eerlijke prijs-kwaliteitsverhouding. Klanten 1 keer zo'n slechte ervaring bezorgen is genoeg om ons vanaf nu voor een andere bloemist te laten kiezen, en ook de hele familie die bijlegde bij het boeket hebben het verhaal gehoord. Je moet je voor elke klant opnieuw even hard inspannen want 1 slecht verhaal doet meer de ronde dan 10 goede...
Over de ontvangst
Inspringende ouders waren vriendelijk bij onthaal. Bloemist zelf heeft echter niets gezegd.
Over het interieur
Klein, zeer vol, maar binnen de beperkte ruimte wel netjes
Over product/dienst
Ik vind dit zelf heel erg om te zeggen maar prijs-kwaliteit hadden we in de supermarkt meer en verser waar voor ons geld gehad...
Over de service
De bestelling verliep vlot maar de kwaliteit was ondermaats.
Over de verkoper
Ongeinteresseerde indruk, geen woord teveel, niet persoonlijk en weinig vriendelijk...
Review door Griet op 2018-03-19
Geen woord teveel gezegd en een bijzonder klein boeketje voor de gevraagde prijs. Als je op het einde van de dag niet veel verse bloemen meer hebt, wees ook dan correct met klanten en vertel liever eerlijk dat je voor het gevraagde budget geen mooi vol boeket meer kan maken. De voorgemaakte boeketten waren ook geen optie want die waren allemaal op het randje 'tijd-op'...
Tips voor de handelaar
Een glimlach kost geen cent en zorg voor een eerlijke prijs-kwaliteitsverhouding. Klanten 1 keer zo'n slechte ervaring bezorgen is genoeg om ons vanaf nu voor een andere bloemist te laten kiezen, en ook de hele familie die bijlegde bij het boeket hebben het verhaal gehoord. Je moet je voor elke klant opnieuw even hard inspannen want 1 slecht verhaal doet meer de ronde dan 10 goede...
Over de ontvangst
Inspringende ouders waren vriendelijk bij onthaal. Bloemist zelf heeft echter niets gezegd.
Over het interieur
Klein, zeer vol, maar binnen de beperkte ruimte wel netjes
Over product/dienst
Ik vind dit zelf heel erg om te zeggen maar prijs-kwaliteit hadden we in de supermarkt meer en verser waar voor ons geld gehad...
Over de service
De bestelling verliep vlot maar de kwaliteit was ondermaats.
Over de verkoper
Ongeinteresseerde indruk, geen woord teveel, niet persoonlijk en weinig vriendelijk...
Review door Griet op 2018-03-19
Scoremotivatie
In deze zaak zijn de mensen zo vriendelijk dat je met plezier elke week terug gaat...
Review door Guido op 2018-03-15
In deze zaak zijn de mensen zo vriendelijk dat je met plezier elke week terug gaat...
Review door Guido op 2018-03-15
Scoremotivatie
Heel gedienstig Heel behulpzaam zowel bij de keuze van de bloemen als bij uitleg over actie en verschillende wedstrijden
Review door Guido op 2018-03-09
Heel gedienstig Heel behulpzaam zowel bij de keuze van de bloemen als bij uitleg over actie en verschillende wedstrijden
Review door Guido op 2018-03-09
Scoremotivatie
Elk bezoek aan de winkel is zoveel meer dan bloemen kopen. Je wordt altijd met een glimlach ontvangen ook als het druk is. De bloemen zijn altijd van prima kwaliteit en als je iets speciaal wilt wordt er de grootste moeite gedaan om je dat te bezorgen. Wil je zelf bloemstukken maken bvb voor een feest dan krijg je, indien gewenst, professioneel advies bij de keuze van de geschikte bloemen en groenmaterialen samen met suggesties en tips. Bij een volgend bezoek aan de winkel vraagt men je of alles vlot verlopen is. Echte klantvriendelijkheid!
Review door Monique op 2018-01-06
Elk bezoek aan de winkel is zoveel meer dan bloemen kopen. Je wordt altijd met een glimlach ontvangen ook als het druk is. De bloemen zijn altijd van prima kwaliteit en als je iets speciaal wilt wordt er de grootste moeite gedaan om je dat te bezorgen. Wil je zelf bloemstukken maken bvb voor een feest dan krijg je, indien gewenst, professioneel advies bij de keuze van de geschikte bloemen en groenmaterialen samen met suggesties en tips. Bij een volgend bezoek aan de winkel vraagt men je of alles vlot verlopen is. Echte klantvriendelijkheid!
Review door Monique op 2018-01-06
Scoremotivatie
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Tips voor de handelaar
Koop zeker zoveel mogelijk ecologisch, gebruik iets minder plastieken folie
Review door Wout op 2018-01-05
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Tips voor de handelaar
Koop zeker zoveel mogelijk ecologisch, gebruik iets minder plastieken folie
Review door Wout op 2018-01-05
Scoremotivatie
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Review door Wout op 2018-01-05
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Review door Wout op 2018-01-05
Scoremotivatie
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Tips voor de handelaar
Koop zoveel mogelijk ecologisch!
Over de ontvangst
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Over het interieur
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Over product/dienst
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Review door Wout op 2018-01-05
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Tips voor de handelaar
Koop zoveel mogelijk ecologisch!
Over de ontvangst
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Over het interieur
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Over product/dienst
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Review door Wout op 2018-01-05
Scoremotivatie
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Tips voor de handelaar
Koop zo ecologisch mogelijk!
Review door Wout op 2018-01-05
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Tips voor de handelaar
Koop zo ecologisch mogelijk!
Review door Wout op 2018-01-05
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.




