Reviews voor Het Blomke
Ontdek de reviews van klanten van Het Blomke in Kessel-Lo.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Over het interieur
gezellig, maar heel smal, ik ben altijd bang om iets om te stoten
Over product/dienst
bloemstuk vorige week gekocht en nog altijd mooi vers
Review door Christina op 2017-04-08
gezellig, maar heel smal, ik ben altijd bang om iets om te stoten
Over product/dienst
bloemstuk vorige week gekocht en nog altijd mooi vers
Review door Christina op 2017-04-08
Scoremotivatie
Heel vriendelijk en vlotte bediening
Tips voor de handelaar
Ik zou het niet weten
Review door Els op 2017-04-06
Heel vriendelijk en vlotte bediening
Tips voor de handelaar
Ik zou het niet weten
Review door Els op 2017-04-06
Over het interieur
Het is er wat klein maar men vindt er alles wat we nodig hebben
Over product/dienst
Een fantastische ruiker die langer dan een week mooi bleef
Review door Els op 2017-04-06
Het is er wat klein maar men vindt er alles wat we nodig hebben
Over product/dienst
Een fantastische ruiker die langer dan een week mooi bleef
Review door Els op 2017-04-06
Over het interieur
uitgebreide keuze die overzichtelijk gepreenteerd wordt
Review door Kathy op 2017-04-06
uitgebreide keuze die overzichtelijk gepreenteerd wordt
Review door Kathy op 2017-04-06
Scoremotivatie
zeer vriendelijke vakbekwame en gedienstige bediening. Ruim en zeer verzorg aanbod van bloemstukken, snijbloemen en plantjes. Zeer gezonde kwaliteit van alles. Mooie vazen en bloempotten en sierstukjes. Perfect gewoon.
Tips voor de handelaar
ik zou het niet weten.
Review door Louis op 2017-04-06
zeer vriendelijke vakbekwame en gedienstige bediening. Ruim en zeer verzorg aanbod van bloemstukken, snijbloemen en plantjes. Zeer gezonde kwaliteit van alles. Mooie vazen en bloempotten en sierstukjes. Perfect gewoon.
Tips voor de handelaar
ik zou het niet weten.
Review door Louis op 2017-04-06
Scoremotivatie
Zij geeft advies bij de aankoop van planten en bloemen.
Review door Katrien op 2017-04-05
Zij geeft advies bij de aankoop van planten en bloemen.
Review door Katrien op 2017-04-05
Scoremotivatie
super mensen, vriendelijk gedienstig en vrolijk
Tips voor de handelaar
zou het niet weten
Review door Marie op 2017-04-04
super mensen, vriendelijk gedienstig en vrolijk
Tips voor de handelaar
zou het niet weten
Review door Marie op 2017-04-04
Over het interieur
Zeer aangenaam kader dat regelmatig wordt veranderd.
Over de verkoper
Sandra heeft dezelfde doelstellingen als Gert en past perfect binnen de doelstellingen van Het Blomke.
Review door Leon op 2017-04-01
Zeer aangenaam kader dat regelmatig wordt veranderd.
Over de verkoper
Sandra heeft dezelfde doelstellingen als Gert en past perfect binnen de doelstellingen van Het Blomke.
Review door Leon op 2017-04-01
Scoremotivatie
Voldoet steeds aan al onze verwachtingen. Altijd even vriendelijk en behulpzaam.
Over de verkoper
Sandra past perfect in het kader van \'Het Blomke\'
Review door Leon op 2017-04-01
Voldoet steeds aan al onze verwachtingen. Altijd even vriendelijk en behulpzaam.
Over de verkoper
Sandra past perfect in het kader van \'Het Blomke\'
Review door Leon op 2017-04-01
Scoremotivatie
vriendelijke verkoopster, behulpzaam, geeft extra informatie zonder dat haar dat gevraagd wordt, dringt zich niet op
Over product/dienst
winkel is best smal wel smaakvol ingericht. Groot aanbod voor zo\'n kleine zaak.
Review door Lies op 2017-03-30
vriendelijke verkoopster, behulpzaam, geeft extra informatie zonder dat haar dat gevraagd wordt, dringt zich niet op
Over product/dienst
winkel is best smal wel smaakvol ingericht. Groot aanbod voor zo\'n kleine zaak.
Review door Lies op 2017-03-30
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.




