Ontdek de reviews van klanten van Het Blomke in Kessel-Lo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
geeft goed uitleg + tips over welke planten hoe verzorgd moeten worden

Over het interieur
de zaak is een beetje klein waardoor alles nogal dicht op elkaar staat en je goed moet kijken om te vinden wat je zoekt

Review door Kristel op 2018-05-10
Scoremotivatie
Ik heb er een pot met sempervivum gekocht voor op kerkhof. Doch in de schaal waren geen gaatjes voor waterafvoer. Mevrouw vd winkel heeft dit vlug ter plaatse gedaan voor mij. Thx.

Over product/dienst
Pot ziet er heel goed uit met mooie gezonde plantjes

Review door Kristine op 2018-05-10
Scoremotivatie
Ja, je kan wel zeggen dat Gert de vriendelijkste handelaar is van de gemeente Kessel-Lo ! Steeds gedienstig, vriendelijk, slaat graag een babbeltje, is gul. Enz. enz.

Over het interieur
Vooral zijn uitstalraam is steeds origineel, fris en mooi.

Review door Nani op 2018-05-08
Scoremotivatie
Steeds even vriendelijk, tijd voor een babbel, zelfs op drukke agen! Doe zo verder!

Review door Huybrechts op 2018-05-06
Scoremotivatie
Altijd goedlachs en zeer behulpzaam , geven veel informatie over planten en bloemen

Scoremotivatie
Altijd goedlachs en zeer behulpzaam , geven veel informatie over planten en bloemen

Review door Kristin op 2018-04-28
Scoremotivatie
Super prijs/kwaliteit Aangenaam interieur Vriendelijke bediening

Review door Sarah op 2018-04-22
Scoremotivatie
Enorm vriendelijke ontvangst en bediening. Mooie siertsukjes en bloemstukjes en steeds zeer verse snijbloemen. En bovendien aan gunstige prijzen. Voldoende parking op 25 m afstand . Goed bereikbaar. Mooie etalage ; steeds mooi versiert naargelang het seizoen of de feestdagen van het jaar.

Review door Louis op 2018-04-11
Scoremotivatie
Warm onthaal, behulpzaam

Tips voor de handelaar
Misschien wat meer helpen om een keuze te maken

Review door Heidi op 2018-04-06
Over het interieur
Prachtig ingerichte zaak, heel gezellig en verzorgd interieur!

Over product/dienst
Kwaliteitsvolle planten en bloemen, heel erg verzorgd!

Over de service
Snelle bediening, mooie, smaakvolle verpakking, perfect passend bij het gekochte artikel!

Review door op 2018-04-05
Scoremotivatie
Zeer flexibele handelaar - een handelaar die speciaal voor de klant een aangepast bloemenabonnement regelt en zelfs geen voorafbetaling vereist, en die bloemen zelfs zelf te voet aan huis komt brengen als je dichtbij woont - dat is pas ecologie!

Tips voor de handelaar
Geen!

Over het interieur
Altijd mooi ingericht, zelfs met grote (heel lichte) aprilvissen!

Review door Wout op 2018-04-03
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.