Reviews voor Het Blomke
Ontdek de reviews van klanten van Het Blomke in Kessel-Lo.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Deze handelaar en medewerkers zijn gewoon heel vriendelijk telkens ik naar de bloemenzaak ga!
Review door Lieve op 2016-07-04
Deze handelaar en medewerkers zijn gewoon heel vriendelijk telkens ik naar de bloemenzaak ga!
Review door Lieve op 2016-07-04
Scoremotivatie
Aangename winkel met warme bediening. Een aanrader!
Review door Lieven op 2016-06-25
Aangename winkel met warme bediening. Een aanrader!
Review door Lieven op 2016-06-25
Scoremotivatie
top service en interessante deals
Tips voor de handelaar
spijtig dat je de eigenaresse niet aan het werk ziet als ze een boeket maakt
Review door An op 2016-06-17
top service en interessante deals
Tips voor de handelaar
spijtig dat je de eigenaresse niet aan het werk ziet als ze een boeket maakt
Review door An op 2016-06-17
Scoremotivatie
vriendelijk onthaal
Tips voor de handelaar
hij is goed bezig, blijven verder doen
Review door Maria op 2016-06-15
vriendelijk onthaal
Tips voor de handelaar
hij is goed bezig, blijven verder doen
Review door Maria op 2016-06-15
Scoremotivatie
zeer vriendelijke mensen, altijd klaar voor een vriendelijke babbel, kwaliteit!
Review door Huybrechts op 2016-06-15
zeer vriendelijke mensen, altijd klaar voor een vriendelijke babbel, kwaliteit!
Review door Huybrechts op 2016-06-15
Scoremotivatie
ik ben klant van bij de opening, altijd goede service, een vriendelijke babbel en beste raadgevingen! super!
Review door Huybrechts op 2016-06-15
ik ben klant van bij de opening, altijd goede service, een vriendelijke babbel en beste raadgevingen! super!
Review door Huybrechts op 2016-06-15
Scoremotivatie
Ma Ken hele mooie bloemstukjes en zijn steeds heel vriendelijk Maken supermooie bloemstukjes en zijn altijd heel vriendelijk
Review door Myriam op 2016-06-12
Ma Ken hele mooie bloemstukjes en zijn steeds heel vriendelijk Maken supermooie bloemstukjes en zijn altijd heel vriendelijk
Review door Myriam op 2016-06-12
Scoremotivatie
Deze dame was heel erg behulpzaam, vriendelijk en niets was te veel om te helpen
Tips voor de handelaar
ik zou niet weten wat beter kan
Review door Kris op 2016-06-10
Deze dame was heel erg behulpzaam, vriendelijk en niets was te veel om te helpen
Tips voor de handelaar
ik zou niet weten wat beter kan
Review door Kris op 2016-06-10
Scoremotivatie
is zeer flexibel en vriendelijk, uitleg over verzorging van het gekochte plantje zodat je er langer kan van genieten dank hiervoor
Tips voor de handelaar
doe zo verder .....de verpakking van de bloemen of de plant is heel belangrijk voor de persoon die deze in ontvangst mag nemen dank en inspireer maar verder
Review door Marnix op 2016-06-10
is zeer flexibel en vriendelijk, uitleg over verzorging van het gekochte plantje zodat je er langer kan van genieten dank hiervoor
Tips voor de handelaar
doe zo verder .....de verpakking van de bloemen of de plant is heel belangrijk voor de persoon die deze in ontvangst mag nemen dank en inspireer maar verder
Review door Marnix op 2016-06-10
Scoremotivatie
Super vriendelijke bediening van Gert, Sandra en bij drukte ... familieleden en vrienden
Tips voor de handelaar
Doe zo verder!!
Review door Nadine op 2016-06-10
Super vriendelijke bediening van Gert, Sandra en bij drukte ... familieleden en vrienden
Tips voor de handelaar
Doe zo verder!!
Review door Nadine op 2016-06-10
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.




