Reviews voor Het Blomke
Ontdek de reviews van klanten van Het Blomke in Kessel-Lo.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk, goed advies en mooie bloemen
Tips voor de handelaar
De winkel is wat klein bij grote drukte (Pasen, Valentijn, etc.).
Review door Karel op 2016-04-01
Altijd vriendelijk, goed advies en mooie bloemen
Tips voor de handelaar
De winkel is wat klein bij grote drukte (Pasen, Valentijn, etc.).
Review door Karel op 2016-04-01
Scoremotivatie
Het was een vriendelijke mevrouw en ze gaf zelfs tips voor mijn bloemen te verzorgen.
Review door Emmelie op 2016-04-01
Het was een vriendelijke mevrouw en ze gaf zelfs tips voor mijn bloemen te verzorgen.
Review door Emmelie op 2016-04-01
Scoremotivatie
Ze maakt mooie boeketjes en is zeer vriendelijk.
Tips voor de handelaar
Als je lacht worden je klanten nog vrolijker
Review door Anna op 2016-03-30
Ze maakt mooie boeketjes en is zeer vriendelijk.
Tips voor de handelaar
Als je lacht worden je klanten nog vrolijker
Review door Anna op 2016-03-30
Scoremotivatie
Steeds zeer behulpzaam met de nodige uitleg over de verzorging van zijn planten en bloemen
Review door Guido op 2016-03-30
Steeds zeer behulpzaam met de nodige uitleg over de verzorging van zijn planten en bloemen
Review door Guido op 2016-03-30
Scoremotivatie
ALTIJD VRIENDELIJK, ze kennen je zonder klantenkaart, klantattent met soms pralinnetje,...
Tips voor de handelaar
Wat meer ruimte in de winkel
Review door DOREEN op 2016-03-29
ALTIJD VRIENDELIJK, ze kennen je zonder klantenkaart, klantattent met soms pralinnetje,...
Tips voor de handelaar
Wat meer ruimte in de winkel
Review door DOREEN op 2016-03-29
Scoremotivatie
hulpvaardig, goeie prijs/kwaliteit
Tips voor de handelaar
niet aan de orde
Review door Ester op 2016-03-28
hulpvaardig, goeie prijs/kwaliteit
Tips voor de handelaar
niet aan de orde
Review door Ester op 2016-03-28
Scoremotivatie
is steeds heel vriendelijk en behulpzaam, geeft tips en raad
Review door Irma op 2016-01-13
is steeds heel vriendelijk en behulpzaam, geeft tips en raad
Review door Irma op 2016-01-13
Scoremotivatie
ze zijn altijd bereid uitleg te geven en keuze te motiveren
Review door Nathalie op 2016-01-05
ze zijn altijd bereid uitleg te geven en keuze te motiveren
Review door Nathalie op 2016-01-05
Scoremotivatie
Heel vriendelijke bediening en behulpzaam
Tips voor de handelaar
Ja de winkel is nogal smalletjes, maar ik vrees dat je daar niet veel kan aandoen
Review door Martine op 2016-01-04
Heel vriendelijke bediening en behulpzaam
Tips voor de handelaar
Ja de winkel is nogal smalletjes, maar ik vrees dat je daar niet veel kan aandoen
Review door Martine op 2016-01-04
Scoremotivatie
Altijd heel vriendelijke en hulpvaardige bediening.
Review door Karin op 2015-12-29
Altijd heel vriendelijke en hulpvaardige bediening.
Review door Karin op 2015-12-29
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.




