Reviews voor Het Blomke
Ontdek de reviews van klanten van Het Blomke in Kessel-Lo.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
mooie en goede planten en zeer vriendelijke bediening met uitleg over de planten en hun verzorging
Review door Els op 2017-03-28
mooie en goede planten en zeer vriendelijke bediening met uitleg over de planten en hun verzorging
Review door Els op 2017-03-28
Scoremotivatie
Ze was zeer behulpzaam en gaf een nuttige tip i.v.m. Gebruik van vazen.
Review door Helma op 2017-03-26
Ze was zeer behulpzaam en gaf een nuttige tip i.v.m. Gebruik van vazen.
Review door Helma op 2017-03-26
Scoremotivatie
vriendelijke bediening, heel behulpzaam bij vragen naar bepaalde bloemen of groen
Review door Els op 2017-03-24
vriendelijke bediening, heel behulpzaam bij vragen naar bepaalde bloemen of groen
Review door Els op 2017-03-24
Scoremotivatie
heel vriendelijk en behulpzaam !
Tips voor de handelaar
Blijf wie je bent !
Over het interieur
heel knus ingericht je kan er goed rondneuzen en het ruikt er heerlijk !!
Over de service
Er werd dadelijk verdergedaan en de bloemen waren heel vers !
Over de verkoper
Heel vriendelijke dame die je bijstond en begreep wat je moest hebben !
Review door Carine op 2017-03-24
heel vriendelijk en behulpzaam !
Tips voor de handelaar
Blijf wie je bent !
Over het interieur
heel knus ingericht je kan er goed rondneuzen en het ruikt er heerlijk !!
Over de service
Er werd dadelijk verdergedaan en de bloemen waren heel vers !
Over de verkoper
Heel vriendelijke dame die je bijstond en begreep wat je moest hebben !
Review door Carine op 2017-03-24
Over het interieur
De winkel is wat klein en men kan moeilijk met meer dan 4 personen tegelijk binnen bestellen.
Review door Yen op 2017-03-22
De winkel is wat klein en men kan moeilijk met meer dan 4 personen tegelijk binnen bestellen.
Review door Yen op 2017-03-22
Scoremotivatie
Vriendlijk onthaal, bediening, mooi assortiment.
Tips voor de handelaar
Doe zo verder,
Review door Rita op 2017-03-18
Vriendlijk onthaal, bediening, mooi assortiment.
Tips voor de handelaar
Doe zo verder,
Review door Rita op 2017-03-18
Scoremotivatie
Super vriendelijke mensen in het blomke
Tips voor de handelaar
blijft zo voort doen zo als jullie bezig zijn
Review door Dorine op 2017-01-13
Super vriendelijke mensen in het blomke
Tips voor de handelaar
blijft zo voort doen zo als jullie bezig zijn
Review door Dorine op 2017-01-13
Scoremotivatie
Heel vriendelijke bediening en zeer mooie spulletjes en planten
Review door DOREEN op 2017-01-11
Heel vriendelijke bediening en zeer mooie spulletjes en planten
Review door DOREEN op 2017-01-11
Scoremotivatie
Zorgt nog voor extra verpakking van bloemstuk tegen de koude en extra tips om bloemstuk veilig te vervoeren.
Review door Yen op 2017-01-11
Zorgt nog voor extra verpakking van bloemstuk tegen de koude en extra tips om bloemstuk veilig te vervoeren.
Review door Yen op 2017-01-11
Scoremotivatie
Altijd attent, met koekjes, snacks of gratis cadeautjes, en steeds beleefd en opgewekt. Heel toffe plantjes, potten en producten en een origineel aanbod!
Tips voor de handelaar
Zo verder blijven doen!
Review door Wout op 2017-01-10
Altijd attent, met koekjes, snacks of gratis cadeautjes, en steeds beleefd en opgewekt. Heel toffe plantjes, potten en producten en een origineel aanbod!
Tips voor de handelaar
Zo verder blijven doen!
Review door Wout op 2017-01-10
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.




