Reviews voor Het Blomke
Ontdek de reviews van klanten van Het Blomke in Kessel-Lo.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Ze waren heel vriendelijk, ze hielp me direct verder. Echt een goede winkel!!
Review door Lisa op 2018-12-13
Ze waren heel vriendelijk, ze hielp me direct verder. Echt een goede winkel!!
Review door Lisa op 2018-12-13
Scoremotivatie
Kom je in deze winkel een vriendelijke goeie dag kan er steeds vanaf, een vraag over bloemen of een plant over benodigdheden voor bloemschikken of een bloemstukje dat nog gemaakt moet worden, wordt met veel liefde voor de klant gemaakt kortom steeds een heel fijn onthaal . dank aan de medewerkers van deze bloemwinkel 'Het Blommeke'
Over de ontvangst
deze mensen staan steeds klaar om de klant van dienst te zijn
Over het interieur
een beetje uitbereiding om alles nog meer tot zijn recht te laten komen
Review door Mady op 2018-06-30
Kom je in deze winkel een vriendelijke goeie dag kan er steeds vanaf, een vraag over bloemen of een plant over benodigdheden voor bloemschikken of een bloemstukje dat nog gemaakt moet worden, wordt met veel liefde voor de klant gemaakt kortom steeds een heel fijn onthaal . dank aan de medewerkers van deze bloemwinkel 'Het Blommeke'
Over de ontvangst
deze mensen staan steeds klaar om de klant van dienst te zijn
Over het interieur
een beetje uitbereiding om alles nog meer tot zijn recht te laten komen
Review door Mady op 2018-06-30
Scoremotivatie
Goede kwaliteit bloemen en planten, aangename winkel en behulpzaam.
Review door Linda op 2018-06-25
Goede kwaliteit bloemen en planten, aangename winkel en behulpzaam.
Review door Linda op 2018-06-25
Over de ontvangst
ook al is het tegen het sluitingsuur, men ontvangt je vriendelijk
Review door Rita op 2018-06-23
ook al is het tegen het sluitingsuur, men ontvangt je vriendelijk
Review door Rita op 2018-06-23
Scoremotivatie
ook al is het tegen het sluitingsuur men blijft behulpzaam
Tips voor de handelaar
wie ben ik?
Review door Rita op 2018-06-23
ook al is het tegen het sluitingsuur men blijft behulpzaam
Tips voor de handelaar
wie ben ik?
Review door Rita op 2018-06-23
Scoremotivatie
Altijd heel vriendelijk en geven voldoende informatie, ook al kom ik er pas 1 minuut voor sluitingstijd binnengehaast :)
Review door Savanne op 2018-06-10
Altijd heel vriendelijk en geven voldoende informatie, ook al kom ik er pas 1 minuut voor sluitingstijd binnengehaast :)
Review door Savanne op 2018-06-10
Scoremotivatie
Zeer klantvriendelijk, en glimlachend. Geeft goede advies
Tips voor de handelaar
Meer reclame maken, de winkel is een beetje verstopt, men ziet hem niet zo goed
Review door Harisonne op 2018-06-09
Zeer klantvriendelijk, en glimlachend. Geeft goede advies
Tips voor de handelaar
Meer reclame maken, de winkel is een beetje verstopt, men ziet hem niet zo goed
Review door Harisonne op 2018-06-09
Over de service
steeds gemotiveerd , zonder problemen , vriendelijike bediening en ontvangst
Review door Louis op 2018-06-08
steeds gemotiveerd , zonder problemen , vriendelijike bediening en ontvangst
Review door Louis op 2018-06-08
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk en gedienstig , ook zijn personeel! Een babbeltje is altijd leuk!
Review door Huybrechts op 2018-06-07
Altijd even vriendelijk en gedienstig , ook zijn personeel! Een babbeltje is altijd leuk!
Review door Huybrechts op 2018-06-07
Over de ontvangst
Heel vriendelijk. We werden direct begroet toen we binnenkwamen. Ze vroeg ook direct of dat ze kon helpen. Ik kijk persoonlijk eerst wat rond voor ik hulp vraag. Maar ze was heel vriendelijk toen ik zei dat ik eerst wou rondkijken.
Over het interieur
Binnenkant was kleurrijk en gezellig gedecoreerd met lichtjes, kaarsen en andere zaken die je ook kon kopen. Het rook er ook heel lekker. Misschien iets te sterk voor mij. Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.
Over product/dienst
Ik was helemaal tevreden. Verkoopster was eerlijk wanneer ik haar mening vroeg en was niet uit op zoveel mogelijk verkoop. Ik was heel blij met mijn bloemen. Ze was ook heel creatief bij het samenstellen en stak er duidelijk moeite in. Ook de prijs viel heel goed mee.
Over de service
Ik ben heel tevreden. Hier heb ik niks op aan te merken.
Over de verkoper
Heel vriendelijk, behulpzaam en deed haar job duidelijk met veel plezier.
Review door op 2018-06-07
Heel vriendelijk. We werden direct begroet toen we binnenkwamen. Ze vroeg ook direct of dat ze kon helpen. Ik kijk persoonlijk eerst wat rond voor ik hulp vraag. Maar ze was heel vriendelijk toen ik zei dat ik eerst wou rondkijken.
Over het interieur
Binnenkant was kleurrijk en gezellig gedecoreerd met lichtjes, kaarsen en andere zaken die je ook kon kopen. Het rook er ook heel lekker. Misschien iets te sterk voor mij. Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.
Over product/dienst
Ik was helemaal tevreden. Verkoopster was eerlijk wanneer ik haar mening vroeg en was niet uit op zoveel mogelijk verkoop. Ik was heel blij met mijn bloemen. Ze was ook heel creatief bij het samenstellen en stak er duidelijk moeite in. Ook de prijs viel heel goed mee.
Over de service
Ik ben heel tevreden. Hier heb ik niks op aan te merken.
Over de verkoper
Heel vriendelijk, behulpzaam en deed haar job duidelijk met veel plezier.
Review door op 2018-06-07
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.




