Reviews voor Het Blomke
Ontdek de reviews van klanten van Het Blomke in Kessel-Lo.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk, daarom kom ik er graag.
Tips voor de handelaar
Doe zo verder.
Review door Myriam op 2015-12-28
Altijd even vriendelijk, daarom kom ik er graag.
Tips voor de handelaar
Doe zo verder.
Review door Myriam op 2015-12-28
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en prima, verse bloemen en mooie bloemstukjes
Review door Danielle op 2015-12-27
Altijd vriendelijk en prima, verse bloemen en mooie bloemstukjes
Review door Danielle op 2015-12-27
Scoremotivatie
Steeds heel vriendelijk, is altijd fijn hier binnen te stappen
Review door IRMA op 2015-12-25
Steeds heel vriendelijk, is altijd fijn hier binnen te stappen
Review door IRMA op 2015-12-25
Scoremotivatie
In \'t Blomke is altijd iedereen even vriendelijk om het even of je veel uitgeeft of weinig.
Review door Martine op 2015-12-25
In \'t Blomke is altijd iedereen even vriendelijk om het even of je veel uitgeeft of weinig.
Review door Martine op 2015-12-25
Scoremotivatie
Altijd leuk om daar een bloemetje te komen kopen :-)
Tips voor de handelaar
deskundige uitleg geven - tips qua onderhoud en omgeving omdat wij als klant volledig leek zijn en toch graag zo lang mogelijk geniet hebben van het cadeau
Review door Els op 2015-12-24
Altijd leuk om daar een bloemetje te komen kopen :-)
Tips voor de handelaar
deskundige uitleg geven - tips qua onderhoud en omgeving omdat wij als klant volledig leek zijn en toch graag zo lang mogelijk geniet hebben van het cadeau
Review door Els op 2015-12-24
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke mensen, steeds nieuwe bloemstukken
Tips voor de handelaar
Doe zo verder!
Review door Tine op 2015-12-24
Zeer vriendelijke mensen, steeds nieuwe bloemstukken
Tips voor de handelaar
Doe zo verder!
Review door Tine op 2015-12-24
Scoremotivatie
Bij Het Blomke vind je altijd mooie orchidee?en verse bloemen!
Review door Els op 2015-12-14
Bij Het Blomke vind je altijd mooie orchidee?en verse bloemen!
Review door Els op 2015-12-14
Scoremotivatie
10 op 10 is misschien niet zo gebruikelijk. Ik kan echter niet bedenken wat er zou mislopen. Het personeel is altijd even vriendelijk en gedienstig om aan onze wensen te voldoen. Dank daarvoor.
Review door Johan op 2015-12-04
10 op 10 is misschien niet zo gebruikelijk. Ik kan echter niet bedenken wat er zou mislopen. Het personeel is altijd even vriendelijk en gedienstig om aan onze wensen te voldoen. Dank daarvoor.
Review door Johan op 2015-12-04
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.




