Ontdek de reviews van klanten van Zen'za Design in Pelt.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Super tevreden

Review door Marijke op 2018-12-30
Scoremotivatie
Klantvriendelijk en puur genieten

Review door Marijke op 2018-12-30
Scoremotivatie
Super vriendelijk en goede service

Review door Marijke op 2018-12-30
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke en rustgevende dame.

Review door Kim op 2018-12-30
Scoremotivatie
Heel vriendelijke en rustgevende dame.

Over de ontvangst
Met een brede glimlach ontvangt ze u

Over het interieur
Rustgevende muziek, kaarsen lekkere geur in huis.

Review door Kim op 2018-12-30
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk en professioneel

Review door Marijke op 2018-07-03
Scoremotivatie
ALTIJD HEEL VRIENDELIJK

Over de ontvangst
Heel lief

Over het interieur
Gezellig en netjes

Review door Zino op 2018-06-30
Scoremotivatie
Toffe vrouw die echt moeite deed om samen met mijn kleindochter een super ochtend te beleven!

Review door Monique op 2018-06-07
Scoremotivatie
Kathleen is steeds erg vriendelijk en tegelijkertijd ook zeer professioneel.

Review door Lisa op 2018-05-20
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke zachtaardige vrouw

Tips voor de handelaar
Alles prima!

Over het interieur
Zeer verzorgd en landelijk interieur.Vrolijke kleur groen van handdoeken.

Over de service
Geen bestelling of iets dergelijks gedaan dus kan moeilijk een score geven.

Over de verkoper
Was niet van toepassing voor mij

Review door Ine op 2018-05-08
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.