Ontdek de reviews van klanten van Zen'za Design in Pelt.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Tien op tien

Tips voor de handelaar
Katleen is super madam en super in haar gob

Review door Elke op 2016-12-23
Scoremotivatie
Een superlieve mevrouw

Review door Dennis op 2016-12-07
Scoremotivatie
Een heel lieve mevrouw

Review door Dennis op 2016-12-07
Scoremotivatie
Heel vriendelijk, lief en professioneel:)

Review door Titanila op 2016-11-24
Scoremotivatie
Een aardige dame met top workshops voor de kindjes

Review door Patrice op 2016-11-19
Scoremotivatie
Geen idee was te gek, geen moeite was teveel, alles werd zorgvuldig voorbereid en netjes gepresenteerd en op de afgesproken dag konden we onze prachtige zeepjes ophalen!

Review door Kristof op 2016-07-01
Scoremotivatie
Ondanks dat we elkaar voordien niet kenden en onze eerste contacten via mail en telefoon verliepen voor een niet voor de hand liggende \"opdracht\". Hebben wij een perfecte service en een schitterend eindresultaat ontvangen! Dikke duim!

Review door Annik op 2016-07-01
Scoremotivatie
heel fijne ontvangst,

Review door op 2016-04-10
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk. Staat altijd voor je klaar

Review door Ria op 2016-03-28
Tips voor de handelaar
niks het was super

Review door MICHIELS op 2016-03-05
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.