Ontdek de reviews van klanten van Zen'za Design in Pelt.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Gister onze dochter haar kinderfeestje hier gevierd en alle kinderen vonden het een heel tof feestje!

Tips voor de handelaar
geen verbeter punten. Iets wat al top is hoeft niet verbeterd!

Review door Angelique op 2018-05-06
Scoremotivatie
Puur genieten daar

Over de ontvangst
Je voelt he welkom

Over het interieur
Helemaal zen

Over product/dienst
Alle producten en diensten zijn van goeie kwalitieit

Over de service
Je moet er nooit wachten

Over de verkoper
Altijd vriendelijk

Review door Cindy op 2018-04-18
Scoremotivatie
Super vriendelijk en sociaal

Review door Marijke op 2018-04-18
Scoremotivatie
Eerste ervaring, en meteen een goede ervaring. Zeer rustig iemand,vriendelijk, niet opdringerig. Alleen puur genieten. Op naar meer!

Review door Heidy op 2018-04-12
Scoremotivatie
Gewoon SUPER!!!

Review door Karolien op 2017-12-19
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk !!

Review door Vicky op 2017-12-16
Over de ontvangst
Correct

Over het interieur
Top

Over product/dienst
Zg

Over de service
Ok

Review door Olga op 2017-06-27
Scoremotivatie
GEEN OPMERKINGEN

Over het interieur
GEZELLIG

Over product/dienst
SCHOOLT HAAR REGELMATIG BIJ EN BLIJFT ZO UPTODATE

Review door Christiane op 2017-06-19
Scoremotivatie
Heel vriendelijk steeds heel tevreden over de gelaatsverzorging

Review door Annemie op 2017-06-18
Scoremotivatie
Super lieve mens

Tips voor de handelaar
Doe zo verder

Review door Jacky op 2017-01-12
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.