Ontdek de reviews van klanten van Schoonheidsinstituut en parfumerie An in Beringen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
vriendelijk en zeer professioneel

Over de ontvangst
om een gelaatsverzorging steeds op afspraak en deze wordt zeer goed nageleefd.

Over het interieur
de zaak is zeer mooi en overzichtelijk ingericht, men word steeds op een vriendelijke manier ontvangen en verder geholpen.

Over product/dienst
zeer goede producten,van goede kwaliteit.

Over de verkoper
Mevrouw Ann en haar personeel zijn zeer profesioneel en klantgericht.

Review door Huybrighs op 2018-03-19
Scoremotivatie
Heel vriendelijke ontvangst en goede uitleg en behandeling gekregen.

Review door Werner op 2018-03-02
Over de verkoper
Broekmans An

Review door Edith op 2018-02-04
Scoremotivatie
Gewoon toppie!!

Review door Kris op 2017-07-17
Scoremotivatie
zeer vriendelijk en goed verzorging

Review door Anny op 2017-03-18
Scoremotivatie
vriendelijk tijdens de behandeling. je kan een fijne babbel slaan

Tips voor de handelaar
geen. zeer tevreden

Review door Alexander op 2017-03-15
Scoremotivatie
Altijd lief en hulpzaam

Review door Oya op 2017-01-09
Scoremotivatie
Altijd een glimlach

Review door Reykers op 2017-01-06
Tips voor de handelaar
Vertel klanten altijd wat u vervolgens gaat doen tijdens een behandeling. Zo weet de klant iets beter wat hij/zij kan verwachten.

Review door Mathijs op 2017-01-06
Scoremotivatie
Topteam

Review door Brenda op 2017-01-03
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.