Reviews voor De Zwarte Vos
Ontdek de reviews van klanten van De Zwarte Vos in Deinze.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Steeds een uiterst vriendelijke service met super fantastisch kwaliteitsmateriaal! Mijn jongste dochter van 6, beweerde dit jaar dat de Sint elk jaar lekkerdere chocolade brengt!
Review door Marijke op 2016-01-13
Steeds een uiterst vriendelijke service met super fantastisch kwaliteitsmateriaal! Mijn jongste dochter van 6, beweerde dit jaar dat de Sint elk jaar lekkerdere chocolade brengt!
Review door Marijke op 2016-01-13
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en de goederen worden met veel zorg behandelt
Review door Chantal op 2016-01-12
Altijd vriendelijk en de goederen worden met veel zorg behandelt
Review door Chantal op 2016-01-12
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en met veel zorg de goederen bediend.
Review door Chantal op 2016-01-12
Altijd vriendelijk en met veel zorg de goederen bediend.
Review door Chantal op 2016-01-12
Scoremotivatie
Supervriendelijk en altijd super lekkere chocolade!
Review door Thomas op 2016-01-10
Supervriendelijk en altijd super lekkere chocolade!
Review door Thomas op 2016-01-10
Scoremotivatie
heel vriendelijk, al wat je vraagt \'gebeurd\' ...melk, fondant ...apart zakje ...
Review door Christine op 2015-12-29
heel vriendelijk, al wat je vraagt \'gebeurd\' ...melk, fondant ...apart zakje ...
Review door Christine op 2015-12-29
Scoremotivatie
leuke ontvangst, nemen de nodige tijd, snelle bediening
Tips voor de handelaar
Meer zou overdreven zijn
Review door Kim op 2015-12-25
leuke ontvangst, nemen de nodige tijd, snelle bediening
Tips voor de handelaar
Meer zou overdreven zijn
Review door Kim op 2015-12-25
Scoremotivatie
De hygiëne, netheid en vriendelijkheid primeren bij 'De Zwarte Vos'.
Review door Eddy op 2015-12-24
De hygiëne, netheid en vriendelijkheid primeren bij 'De Zwarte Vos'.
Review door Eddy op 2015-12-24
Scoremotivatie
Steeds vriendelijk en professionele service de klanten dienen
Tips voor de handelaar
Meer zou overdreven zijn
Review door Kim op 2015-12-24
Steeds vriendelijk en professionele service de klanten dienen
Tips voor de handelaar
Meer zou overdreven zijn
Review door Kim op 2015-12-24
Scoremotivatie
Pralines gaan regelmatig mee naar Japan mijn man is Raymond De Clercq de beste van België jam jam jam
Tips voor de handelaar
geen tips
Review door Betty op 2015-12-21
Pralines gaan regelmatig mee naar Japan mijn man is Raymond De Clercq de beste van België jam jam jam
Tips voor de handelaar
geen tips
Review door Betty op 2015-12-21
Scoremotivatie
altijd vriendelijk , bereid tot een babbel , ... topzaak !
Review door Nico op 2015-12-14
altijd vriendelijk , bereid tot een babbel , ... topzaak !
Review door Nico op 2015-12-14
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.


























