Ontdek de reviews van klanten van Santess Haar & Nagelstudio in Tremelo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Top service/lekkere cava

Review door Valerie op 2015-12-18
Scoremotivatie
De vriendelijke ontvangst maakt het bezoek aan Santess steeds een leuke belevenis

Review door Rita op 2015-12-18
Scoremotivatie
Altijd een even super aangename sfeer.

Tips voor de handelaar
Doe gewoon verder het is perfect zo!

Review door Heidi op 2015-12-18
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk en opgewekt. Leuke en aangename sfeer.

Tips voor de handelaar
Doe gewoon verder zoals je bezig bent, het is perfect!

Review door Heidi op 2015-12-18
Scoremotivatie
10i10

Tips voor de handelaar
Kan niet beter

Review door Veronique op 2015-12-18
Scoremotivatie
Bijzonder vriendelijk. IT makers one day.

Tips voor de handelaar
Ze zijn een voorbeeld voor andere handelaars.

Review door Yasmine op 2015-12-18
Scoremotivatie
Uitmuntend! Goed voorbeeld voor anderen

Tips voor de handelaar
Niet nodig. De dames doen het goed

Review door Chri op 2015-12-18
Scoremotivatie
Uitstekend!

Tips voor de handelaar
Geen

Review door Wason-Deen op 2015-12-18
Scoremotivatie
Je kunt als klant enorm lachen met de twee dames.

Tips voor de handelaar
Niet nodig ze doen het super.

Review door Wason-Deen op 2015-12-18
Scoremotivatie
Altijd goed gezind. Als klant wordt je echt inde watte gelegd. Super!

Tips voor de handelaar
Niet nodig. Beide dames doen dat uitstekend!

Review door Wason-Deen op 2015-12-18
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.