Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd vriendelijk

Tips voor de handelaar
Nie van toepassing

Over de ontvangst
Altijd vriendelijk

Over het interieur
Zeer proper

Over product/dienst
Goede kwaliteit

Over de service
Zeer snel bediening

Over de verkoper
Doe zo verder

Review door Van severen op 2017-04-01
Scoremotivatie
Vriendelijkheid snelheid van bediening.

Review door Dirk op 2017-03-31
Scoremotivatie
Altijd welgezind , zeer vriendelijk ....

Tips voor de handelaar
Doe zo verder !!!

Over de ontvangst
Heel netjes !!

Over het interieur
Mooi ingericht !!

Over product/dienst
Altijd vers !!

Over de service
Correct !!

Over de verkoper
Super !!

Review door Ann op 2017-03-31
Scoremotivatie
Super vriendelijk en goed lachs

Over de ontvangst
Vriendelijkedag en super spontaan

Over het interieur
Gezellig

Over product/dienst
Super lekker brood en pattekes

Review door Hannelore op 2017-03-31
Scoremotivatie
Superlekkere originele perentaart

Review door Dirk op 2017-02-22
Scoremotivatie
Mooi opgekleed. Vlug en vriendelijk

Tips voor de handelaar
Tijdens winter koffie als men buiten moet staan 😃

Review door Geert op 2017-01-13
Scoremotivatie
Super vriendelijke madam!

Review door Arnaud op 2017-01-13
Scoremotivatie
Super vriendelijk en vlotte service

Tips voor de handelaar
Blijf jezelf

Review door Virginie op 2017-01-13
Scoremotivatie
Top bediening

Tips voor de handelaar
Blijf zo verder doen

Review door Ronny op 2017-01-13
Scoremotivatie
je bent goed ontvangen

Tips voor de handelaar
alles is in orde

Review door Anna op 2017-01-13
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.