Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Clarysse in Zwevegem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Altijd stralende glimlach van mevrouw

Tips voor de handelaar
Blijven zoals ze bezig is.Het geluk straalt van haar af.anderen vangen het gevoel op en blijven komen

Review door Hendrika op 2015-12-24
Scoremotivatie
Vriendelijkste en beste bakkerij

Review door Ruddy op 2015-12-24
Scoremotivatie
steeds met de glimlach bediend

Review door Cristine op 2015-12-24
Scoremotivatie
steeds onthaald met een glimlach

Review door Bert op 2015-12-24
Scoremotivatie
Mevrouw Smiley !!! Bij goed of slecht weer het zonnetje voor alle klanten !!!

Review door Carine op 2015-12-24
Scoremotivatie
ze zijn vriendelijk en lekker brood en patiserie en altijd laat open

Tips voor de handelaar
is reeds altijd vriendelijk en grote keuse

Review door Lucette op 2015-12-24
Scoremotivatie
Vriendelijk en nog een mooi madammeke ook!

Review door Marc op 2015-12-24
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en als het kan tijd voor een babbel

Review door Corry op 2015-12-23
Scoremotivatie
Altijd supervriendelijk, goedgeluimd en hulpvaardig

Review door Liselot op 2015-12-23
Scoremotivatie
Altijd goedgezind, positief ingesteld, wil je altijd helpen met meer dan een glimlach.

Review door ROHALT op 2015-12-23
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.