Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
leuk restaurant, uiterst vriendelijke uitbaters

Review door Bart op 2019-09-01
Scoremotivatie
Top plek. Zalig eten, super bediening. Place to be.

Review door Jacques op 2019-08-31
Scoremotivatie
het is er altijd superlekker eten en je word er altijd bediend met een streepje humor.

Review door Patrick op 2019-08-27
Scoremotivatie
Heerlijke kaasfondue! Veel keuze bij de dessertenkaart.

Review door Stéphanie op 2019-08-26
Scoremotivatie
Prima sfeer, lekker eten en top bediening !

Review door Rudy op 2019-08-22
Scoremotivatie
Fijne en vriendelijke bediening, lekker eten. Prima!

Review door Rudy op 2019-08-22
Scoremotivatie
We zijn hier met een vivabox langs gegaan voor kaas + wijn assortiment van zwitzerland, buiten dat het eten erg lekker was, en zeker de wijn. waren we enorm verrast door de vriendelijkheid van de dame des huizes. Ik zou het iedereen aanraden!

Review door Joery op 2019-01-13
Scoremotivatie
Lekker eten, toffe bediening, echte aanrader !

Review door Harald op 2019-01-11
Scoremotivatie
Mooi kader, lekker eten en correcte en vriendelijke bediening.

Review door roger op 2019-01-10
Scoremotivatie
Lekker eten, goede prijs en vriendelijke mensen. Wil je eens iets speciaals, dan moet je hier zijn.

Review door William op 2019-01-10
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.