Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Prima sfeer en lekker eten.

Review door Rudy op 2018-11-24
Scoremotivatie
Super toffe mensen, leuke sfeer. Lekker eten!

Review door Renilda op 2018-11-23
Scoremotivatie
Hier word je steeds verwend door de supervriendelijke patron en door het verrassend lekker eten . Wij komen steeds met plezier terug !

Review door Eric op 2018-11-23
Scoremotivatie
Altijd een top bediening en supervriendelijke uitbater die er steeds wel een leuke avond van maakt

Review door Nick op 2018-11-23
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening met een hart voor alle klanten!

Review door Liliane op 2018-11-23
Scoremotivatie
Gezellig en lekker eten. Top kok in de keuken en een echte zwitserland kenner in de zaal.

Review door Natalie op 2018-11-23
Scoremotivatie
gezellig en spontaan

Review door Marc op 2018-07-02
Scoremotivatie
Altjd bediening met respect en een glimlach. origineel concept.

Review door Nadia op 2018-07-02
Scoremotivatie
Perfect in orde

Review door Hilda op 2018-06-29
Over de ontvangst
Welkomstgevoel

Over het interieur
Prachtig

Over product/dienst
Altijd alles in orde

Over de service
Vlotte service

Review door Hilda op 2018-06-29
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.