Ontdek de reviews van klanten van Bärgli, het Zwitsers Eethuis in Nijlen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
spontaan,vriendelijk,vlotte bediening etiquette

Tips voor de handelaar
heb geen verbeteringen voelde mij dadelijk op ons gemak.

Review door Tim op 2016-07-03
Scoremotivatie
Staat altijd klaar met een mop en een brede lach!

Review door Tim op 2016-07-03
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke bediening in een sfeervol restaurant

Review door Bart op 2016-07-03
Scoremotivatie
lekker en vriendelijk

Review door Marlise op 2016-07-03
Scoremotivatie
Maakt graag grapjes, en is heel attent en opgewekt !

Review door Walter op 2016-07-03
Scoremotivatie
We zijn heel fijn ontvangen en de gastheer was een fijne en vrolijke mens.

Tips voor de handelaar
Alles is prima zoals het nu is, gewoon jezelf zijn en alles komt in orde

Review door op 2016-07-03
Scoremotivatie
Steeds vriendelijk en goede service.

Review door Nicholas op 2016-07-03
Scoremotivatie
steeds vrolijk, beleefd en toch plezant

Tips voor de handelaar
is reeds zeer goed

Review door DE WIN op 2016-07-02
Scoremotivatie
Vriendelijkheid ten top , gebracht door zeer ervaren personen en een lekkere keuken.

Tips voor de handelaar
Doe zo verder.

Review door Michel op 2016-07-02
Scoremotivatie
Toffe zaak

Review door Harald op 2016-07-02
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.